Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 23. listopadu 2024
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
počasí.stříbro.cz | fanstyby.stříbro.cz



Referendum je neplatné!


Přišlo málo hlasujících....

http://tachovsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-referendum-o-vetrnych-elektrarnach-bylo-za.html

Dne 10.01.2009:Martina Sihelská#RF#


11.01.2009 - 16:50:13
občan - Jinak, jak říká p.Bojda, poslanec Votava rozesílal své letáky do schránek občanů..tohle má být vyjádření názoru? Pro mě je to klasické podsouvání něčí pravdy. Vyjádŕit se je jedna věc, házet lidem do schránky letáky s jednostranným, účelově pošpiňujícím VE je věc jiná. Nevím, za co ho tady obdivujete..V mých očích klesl teda hodně hluboko.
11.01.2009 - 14:28:47
agbiker - V mém případě : biker-motocyklista.
11.01.2009 - 14:09:52
občan - pozorovatel, agbiker: vy si velice vážíte názorů p.Bojdy a p.Votavy jen proto, že máte stejný..Kdyby se p.Votava vyslovil pro výstavbu, už vidím, jak by jste psali tyto podlézavé pochvaly..Jinak, 1200 občanů, je pro vás drtivá většina občanů stříbrska? Divné počty, když uvážím, že je zde kolem 6000 voličů..Navíc se dotavili většinou ti, kteří bydlí nejblíže lokaklitám VE a ti byli samozřejmně proti..mimochodem, podle nicku agbiker předpokládám, že jste cyklista..no, vy asi při vašich vyjížďkách na kole nechcete dýchat čistý vzduch..asi máte rád zplodiny, proto blokujete ekologické projekty..:)
11.01.2009 - 10:54:55
JiriBojda - K referendu jsme lidi zvali pomocí letáků a to jak do schránek ,tak rozdáváním na náměstí a vylepováním u obchodníků,kteří to dovolili,ve Stříbrském zpravodaji vycházeli články našeho sdružení s termínem,Tachovský deník psal o referendu,na ZAKu bylo referendum zmíněno,v Mladé frontě,v Právu a to nepočítám oboje stříbrské stránky a internetové zpravodajství.Město vylepilo letáky s termínem a výpisem volebních místností a tento leták byl i ve zpravodaji.Pan Votava rozeslal svůj leták také do každé schránky.Nevím jak víc dát lidem vědět,že bude referendum.Referendum je neplatné a asi i ukázalo,že ne každého zajímá dění v jeho okolí,ale rozhodně ukázalo,že podstatná většina těch ,které to dění zajímá,jsou proti stavbě VE. J.B.
11.01.2009 - 10:10:41
georges - A je také neplatné,proto že plno lidí ani nevědělo že nějaké referendum je!
11.01.2009 - 09:49:04
cetlyk - Referendum je neplatné, protože přišlo málo lidí. Proto nejde říct, že drtivá většina občanů je proti. To je nesmysl, proto je také referendum neplatné. Bohužel, vyhozené peníze kvůli tomu, abychom zjistily, že naše společnost nemá velký zájem o to co se kolem nás děje, natož jak budou žít generace které přijdou po nás. Kvůli tomu se referendum vypisovat nemuselo. To už se ukázalo u voleb do senátu. A nejen u nich. Pro mne jako občana města, je to smutný výsledek a obraz doby. To považuji za větší problém, nežli jestli větrníky ano či ne.
10.01.2009 - 23:42:34
vzpomínka - Je velká škoda,že občaní Stříbra nevyužili příležitosti kterou dostali, vyjádřit se k tak důležité věci, jako je VE.
10.01.2009 - 22:22:20
JiriBojda - Děkuji všem za podporu a pro pana Votavu rovněž přikládám poděkování za přímost,se kterou vyjádřil svůj názor.J.B.
10.01.2009 - 21:36:39
pozorovatel - I já si vážim velice názoru jak pana Bojdy tak pan ing. Votavy
10.01.2009 - 21:20:54
agbiker - Já osobně jsem s výsledkem referenda spokojen.Jasně se ukázalo, že drtivá většina obyvatel je proti a argumentovat tím, že ti, kteří nedorazili, by byli možná pro, je holý nesmysl. Pro zastupitele jasný signál jak rozhodnout. Jirko díky za tvou obětavost. Pro pana Votavu : Vážím si Vás pro jasný postoj.
10.01.2009 - 20:37:44
pozorovatel - Pane občane, zřejmě máte sice pevné nervy, ale určitě ne čest pro čestnou hru.
10.01.2009 - 20:08:40
JiriBojda - Pane občan.Opět moje přesvědčení.Moje přesvědčení je,že stavět na Stříbrsku VE je nesmysl.Pokud stačí jen dostatečně vysoký stožár,tak o co jsme lepší než kdekoliv jinde? Jen o to že jsme kývli a takových asi moc nebude.O mojí zahradě se tu vědělo od začátku,já se tím netajil.Co mě vedlo k zájmu o problematiku VE je jedna věc a jaký jsem si udělal názor je věc druhá.A objektivita? Já vidím na VE to špatné vy to dobré,jak můžete mluvit o objektivitě?A pokud je pro vás můj způsob neakceptovatelný,prostě moje články nečtěte.Ani já nevěřím,že by ovlivnili tolik lidí.Měl jste psát články sám,i já šel s kůží na trh poprvé a zkušenost nic moc.Pokud se týká podané ruky a omluvy,stejně nevím jestli bych přijal,rozhodně ne od někoho,koho neznám.J.B. P.S. Články už nebudou.Doufám že zastupitelé vezmou v potaz výsledek byť i neplatného referenda.
10.01.2009 - 19:45:49
občan - For pozorovatel: Rozhodně lepší, než být jen pozorovatel a místo argumentů jen psát kousavé poznámky..
10.01.2009 - 19:41:03
občan - Ovce je člověk, který jde s davem, aniž by věděl vlastně proč..To netvrdím o vás..Vy jste ten, kdo je vede. Odborník na VE nejsem, na zastupitele napojen nejsem (to jste mě rozesmál), váš pozemek mě nezajímá, vás osobně neznám..Kdyby jste mluvil z vlastního přesvědčení, podám vám ruku a omluvím se vám. Špatně je to, že iniciativa jednoho člověka, kterému se VE nehodí, dokáže ovlivnit budoucnost lidí, čistý vzduch, pokrok, zavádění alternativ..Co se týče mě, já bych mohl mít VE třeba za barákem, protože mnohem větší zdravotní riziko představuje už to, že sednu do auta..Podle vás už by museli být v Dánsku všichni mrtví, protože tam je větrná energie využívaná hojně..holt jiná mentalita.Ale ok, konečně jste řekl, jaké jsou vaše důvody..Mohl jste to říct upřímně, založit združení a bojovat..Zvolil jste jiný způsob, pro mě, touto problematikou se zabývající, neakceptovatelný..Jestli jsem vás něčím urazil, tak se omlouvám a do jisté míry i chápu vaše důvody, ne pro každého je myšlenka VE 3 km od domova přijatelná..Pište objektivně a já na vás nebudu reagovat.
10.01.2009 - 19:33:07
pozorovatel - Myslím si, že je pod úroveň pana Bojdy, aby reagoval na názory někoho /občan/, kdo se bojí zveřejnit.
10.01.2009 - 19:13:18
JiriBojda - Z přesvědčení? Člověk jednající z přesvědčení se nebojí svůj názor prezentovat podepsaný.A vy jste nejen jak vidím odborník na VE,vy jste i odbroník na psychologii,neboť přesně víte proč jak kdo jedná a kdo je ovce,že?Vidíte úplně do vnitra člověka.Možná bychom vás měli příště zvolit,takoví odborníci by neměli nečině zahálet a jen mluvit.Ale to je vlastně to co děláte celou dobu schovaný pod nickem... J.B.
10.01.2009 - 19:07:21
JiriBojda - A pokud vám leží v žaludku moje zahrada v Těchlovicích...já tam ještě stavět nebudu,a když na to přijde ani nemusím.Stejně teď finanční situace nepřeje stavbám.A stejně je stavět VE na Stříbrsku nesmysl.A z celého sdružení tam mám zahradu jen já...vaše argumenty se vám ,jak jste to psal "bortí jak domeček z karet".Pak kdo tu používá polopravdy.Vy navíc ještě spekulujete ,já přepisuji získané informace.Stejně tak dobře já můžu tvrdit,že nejste ze Stříbra,že jste zaměstnanec ČEZu,že jste napojen na pana starostu (Panu starostovi se tímto omlouvám,je to jen příklad,protože vím,že VE chce prosadit),že cokoliv...snadno se vám napadá,když víte s kým máte tu čest.Pořád ale vím jedno máte strach. J.B.
10.01.2009 - 18:56:25
JiriBojda - Pane občane možná je nevychvalujete,ale zastáváte se jen názorů příznivců a to je podle vás objektivita.Ano nejsem zcela proti VE a ano bojím se je mít za zahradou na které jsem chtěl v budoucnu stavět.Má snad pro to být můj názor horší než ten váš?Já jsem v článkách psal negativa ,ČEZ v brožurách pozitiva a ve vás nevidím toho pravého, kdo rozhodne,kde je pravda.Kromě napadání jste tady nepředvedl vůbec nic.Já jsem žádnou informaci nezkreslil,tak jak jsem je získal od různých sdružení i tam kde už VE mají,použil jsem je do článků.Tak kde jsou ty vaše polopravdy?Vy sám jste polopravda.Stále mě urážíte a já od vás čekám,že se mi představíte.Jinak jste nesolidní člověk se strachem z reakce z lidí.Něco skrýváte? Možná to kam vedou nitky. J.B.
10.01.2009 - 18:39:49
občan - Pane Bojda..tohle je internetová diskuze..já jsem občan Stříbra, píšu zde z vlastního pěsvědčení, nikdo mě neovlivňuje..jen tak pro pořádek..Pane Bojdo, umíte číst? Mě to tak nepřijde, s prominutím..Kde tu vychvaluji VE? Samozřejmě, že VE mají negativa, jen ne v takovém rozsahu, že by někoho ohrožovaly na zdraví, či životě..Oponuji jen vám, protože vy jste z nich udělal monstra, stokrát horší, než deset jaderných a uhelných elektráren dohromady..říkám jen, že VE jsou menší zlo, než uhelné el..proč to pořád nemůžete pochopit? Z jakého důvodu pořát lžete a tvrdíte, že říkám to, co jsem nikdy neřekl. Když si dá někdo práci, tak si přečte vše ode mne a zjistí že to tak není, co tvrdíte..shazujete se tím..A taková je celá ta vaše propaganda...říkání polopravd, doměnky, vnucené za obecnou pravdu, 10 krát nadhodnocené negativa a tak dále...O problematice VE vím víc, než si myslíte a jsem pěsvědčen, že je to dobrá věc..Vy už tak pěsvědčen o tom, že je to zlo, nejste..Hlásáte něco, o čem nejste přesvědčen, že máte pravdu..Sám jste řekl, že nejste proti této myšlence, jen je jaksi nechcete u svých pozemků..A jste schopný říkat vše, i za cenu polopravd a mýtů..A to je to, oč mi jde..Já jednám z přesvědčení o správnosti, vy ne, nejste o tom pěsvědčen a vnitřně víte, že nemáte pravdu. Přesto tak jednáte a to z jiného důvodu..
10.01.2009 - 17:43:14
JiriBojda - Ano souhlasím referendum mělo ve stejném termínu jako senátní a krajské volby.Také jsme tento termín navrhovali a dokonce myslím že i pan zastupitel Ticháček.Tento návrh neprošel hlasováním.Možná mohlo být rozhodnuto.J.B.
10.01.2009 - 16:48:22
Urbi - ...a proto se mělo referendum dělat v době, kdy byly senátní a krajské volby. Takhle podle mě přišli převážně jen ti, kteří jsou nějakým způsobem vyhranění (většinou si troufnu říci proti VE) a těm, kterým je to v podstatě jedno se tím nezabývali (zřejmě by jim VE zas až tolik nevadily). Takhle se akorát zbytečně vyhodili peníze.
10.01.2009 - 15:59:09
JiriBojda - Pane mandragoraag pokud seženete dost podpisů,můžete referendum vyhlásit třeba třikrát do měsíce.J.B.
10.01.2009 - 15:56:56
JiriBojda - Pane občan co jsou pro vás podložená fakta? To co vám řekne ČEZ nebo to čemu věříte? Sám jste uznal že jsou tu hlasy pro i proti a vy pořád napadáte lidi s jiným názorem než je ten váš.I vaše argumentace je podložená články,brožurami,tiskovinami a jiným podobným materiálem,nebo jste odborník přes VE.Tak proč by zrovna vaše informace měli být ty jediné pravdivé?Ani ve straně zelených není na VE jednotný názor,takže vaše pohádky a naprosto bezpečných a bezproblémových VE pod kterými se pasou beránci a obletují je ptáčkové jsou stejně tak objektivní,jako vaše schopnost slušně komunikovat,tudíž rovny nule.Škoda že jste moc opatrný na svojí identitu.Moc by mě zajímalo kdo se pod nickem ukrývá.Dokonce se mě na to ptalo několik redaktorů z různých periodik.Ale postavit se za něco jménem znamená nemít strach,věřit tomu za co člověk bojuje a hlavně vystavit se útokům bezejmených pisálků,kteří místo objektivních článků pro své spoluobčany,umí jen vše okolo sebe napadat a označovat za ovce ,každého,kdo hlásá něco jiného než vaší pravdu.Ctím všechny kdo se vyjádřili,odpůrce i příznivce,ty co se mě snažili přesvědčit,že nemám pravdu a byli slušní a představili se.Vás pane občan mám za figurku,maňásek křičí a nitky tahá někdo jiný. J.B.
10.01.2009 - 15:38:55
JiriBojda - Pane vsucha i já jsem s výsledkem spokojen i když nebylo dost lidí,pořád byla převážná většina proti a stím už se dá něco dělat.O ufonech jsem nepsal já,ale byla to hezká kuriozita.A myslím že moje články ovlivnily málo lidí,ani to nebyl účel.Jen donutili lidi zajímat se o problém.A v referendu ač s malou účastí bylo 84% proti.Senátní volby měly účast okolo dvaceti procent a taky přinesly své ovoce. :o) J.B.
10.01.2009 - 15:34:16
JiriBojda - pane mandragoraag referendum nebylo měřit či němřit,ale stavět či nestavět.J.B.
10.01.2009 - 14:38:42
občan - Prezentovat svůj názor může jak chce, ale šířit nepravdy jako poslanec není dobré..On, jako veřejný činitel by měl šířit podložená fakta, ne své názory jako obecnou pravdu..mimochodem, nikomu nic nepodsouvám, na to jsou tu jiný kapacity..Politici, občanské združení atd..
10.01.2009 - 13:00:39
rak - naopak si pana poslance Votavy vážím za to, že otevřeně prezentuje svůj názor, uvádí důvody proč on bude volit ne a stojí si za tím. Na rozdíl od většiny, ktěří názor nemají a nebo motají dezinformace a melou vše s ekologií dohromady. Je každého věc jaký má na větrníky názor a pohjled a takrespektujte -občane- toto právo a nepodsouvejte čtenářům vaše plky.
10.01.2009 - 12:19:21
občan - Nejhorší na celé věci je ale iniciativa poslance Votavy..Pokud by byl řadový občan, budiž, ale člověk jeho postavení by měl býti objektivnější a hlavně by neměl šířit poplašné, výzkumem nepodložené zprávy a občany ještě víc ovlivnit....Jen mě zas pěsvědčil o tom, jak je politika zatuchlá a plná lidí, kteří sledují jen vlastní prospěch..
10.01.2009 - 12:05:47
občan - Já osobně jsem ani jiný výsledek nečekal..Kdyby mě bylo kolem 60 let, bydlel bych na vesnici, nové technologie by pro mě byly španělská vesnice a jen vyťukat sms na mobilu by byl pro mě technický problém, (tím nechci nikoho urazit, ale tak to prostě je, vidím to u mých prarodičů na vesnici), pak by někdo přišel se "smrtonosnými " pohádkami o ničení kardiostimulátorů, hromadném vybíjení zvěře, tunových kvádrů sněhu, odlétávajícím kilometrý daleko, fotografiemi hořících "monster", infrazvuk, který by zabíjel na potkání, nevolil bych jinak, než oni..Proto také tuto alternativu hájím, nemůžu prostě akceptovat tyto nesmysly, šířící se do okolí iniciativou jednoho pána..Nikdo netvrdí, že VE jsou jen dobré, ale dělat z nich zabijácké monstra, to je trochu silná káva..Ranou pod pás větrníkům, je pak spojování VE se zdražováním el. ČEZem, protože je jasné, že 99 procent lidí v ČR tento monopol nenávidí (nedivím se jim), a jejich volba bude jasná, i kdyby třeba VE chtěli..Jinak přeju zastupitelům šťastnou ruku při rozhodování, protože důchodci bohužel nejsou budoucností tohoto světa, dal bych spíš na mladé, kterých se to jaksi týká víc..
10.01.2009 - 11:26:33
mandragoraag - Pan Bojda a spol chce pořád zabraňovat stavbě VE. Ale jaké? Vždyť pokud dobře chápu celou věc, tak ČEZ zatím pouze hledá vhodnou lokalitu a jednou z nich je Stříbro. Nic víc. Chce ale nejdřív provést snad 1/2 roční měření ve výšce adekvátní těm stožárům VE a až podle skutečně naměřených hodnot by začalo jednání o výstavbě a to pouze v případě, že by ČEZ z výsledků měření označilo Stříbro a okolí jako vhodné. Pokud by měření ukázalo opak, tak by ČEZ od úvah o naší lokalitě ustoupil úplně. Takže celé referendum bylo k ničemu a hlavně předčasné. Pokud tu ČEZ teď to měření zahájí a výsledkem bude, že je to tu vhodná lokalita na VE a ČEZ dá na stůl opravdu vážnou nabídku a vysloví vážný zájem stavět VE právě tady, tak už nebude možné referendum vyhlástit, protože už k této věci proběhlo a bylo na nic.
10.01.2009 - 10:55:53
vsucha - Pane Bojdo, co se nestalo. Po jen málo lidí uvěřilo vašim bajkám o monstrech a UFOnech. Osobně jsem s výsledkem spokojen.
10.01.2009 - 07:50:49
JiriBojda - Děkuji všem kteří přišli vyjádřit svůj názor.Doufal jsem v dostatečnou účast,která by jasně rozhodla ano či ne.To se nestalo,ale i tak je snad výsledek pro zastupitelstvo,když ne závazný,tak alespoň vypovídající.Naše sdružení se bude i nadále spolupracovat s Krajským úřadem,který stavbám VE není nakloněn a hledat možnosti jak lze stavbě zabránit.S pozdravem.J.Bojda



Pro reakci na článek musíte být přihlášen

Publikování nebo šíření článků a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro