Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 23. listopadu 2024
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
počasí.stříbro.cz | fanstyby.stříbro.cz



Referendum k VE se blíží !!!


Připravili jsme proto samostatnou rubriku a anketu. ...

Na úvodní stránce stribro.cz vlevo v hlavním menu najdete hned pod aktuální nabídkou jídel restaurací Referendum. Do něj jsme se snažili vybrat vše, co se týká nadcházejícího referenda. Pokud jsme na některý článek ze stribro.cz zapomněli, dejte nám prosím vědět.

Zároveň jsme připravili i anketu, ve které odpovídáte stejně jako v referendu, navíc máte možnost "Ještě nevím".



Dne 22.12.2008:Ing. Josef Hrábek #RF#


03.01.2009 - 14:13:24
JiriBojda - Poděkování bylo jen to "díky za odkazy" , zbytek je už zase jen a jen napadání.Solidní člověk se za svůj názor dokáže postavit vlastním jménem.Končím se zbytečnou komunikací s vámi,občane Richarde. J.B.
03.01.2009 - 14:08:26
JiriBojda - Ano dělám to samé co ČEZ.V tom s vámi souhlasím.ČEZ VE jen vychvaluje.Já píšu negativní články,já jsem ODPŮRCE!!! 0bjektivní články píší redaktoři,ještě jednou já jsem ODPŮRCE.Jestli chcete objektivní články,pusťte se do toho.J.B.
03.01.2009 - 12:46:16
občan - Nevím sice, z jakého důvodu mě nazýváte Richardem, ale jak chcete..to, že je to zde od vás jednostranné a neobjektivní, je nesporné..to, že píšete, jen to, co se vám hodí, je také nesporné..tak o jaké zaseklé desce tu píšete? jen jsem poděkoval za jiný názor, než ten váš..to se nesmí?...nikdo po vás nechce, aby jste VE vychvaloval, jen trochu té objektivity by si lidé zasloužili..ono očerňovat je jednoduché..ten fakt, že VE mají pozitiva, vy prostě zadupete do země..pro vás existují jen negativa a slepě je propagujete..tím ovlivňujete lidi, kteří nejsou rozhodnuti..Lidé by měli znát objektivní fakta a ne jen vaší pravdu..Tohle vyčítáte ČEZu, přitom v podstatě děláte to samý, jen s vaším názorem..Tohle já nejsem schopen přehlížet a proto reaguji.
03.01.2009 - 11:05:27
JiriBojda - Ten Bojda to je zaklínadlo,co?A pan občan Richard je jak zaseklá deska.Tak znovu.Já jsem odpůrce,já na VE kladné články psát nemám a ani nebudu.Než vaše neustálé útoky je mi milejší aktivita pana Schreiera.Vaše aktivity už mě unavují.Až se představíte(vzhledem k tomu jak mě napadáte),tak jsem ochoten s vámi nadále komunikovat.Jinak už mě vaše názory nezajímají.Zatím jste předvedl,že umíte kritzovat a to všechno.Možná by jste měl začít něco dělat,referendum je už za týden.J.B.
02.01.2009 - 19:05:48
občan - Díky, za odkazy, tady je to bohužel jednostranné a neobjektivní..ostatně jako celá propaganda p. Bojdy..solidní člověk píše objektivně a ne jen to, co se mu hodí. P. Bojda je prostě "schopný" manipulátor..
02.01.2009 - 11:46:24
Martin Schreier - Dobrý den, v reakci na aktivity p. Bojdy přikládám také několik zajímavých odkazů k problematice větrných elektráren (www.csve.cz, www.pro-vetrniky.cz, www.vetrneelektrarny.bestweb.cz, www.windenergy.com) + rovněž jednu informaci z poslední doby. S pozdravem Martin Schreier, ČEZ „Vrtule škodí méně než hluk z dálnice D1“ 22.12.2008 Mladá fronta DNES str. 2 Vysočina Lavičky - Většina obyvatel obce Lavičky na Žďársku podporuje záměr na stavbu čtyř větrných elektráren, kterou v okolí plánuje soukromá firma. Lidé mají za to, že jim víc škodí hluk z dálnice D1, která je od prvních domů vzdálena jen asi 200 metrů. „Investor také za větrníky obci slibuje finanční příspěvek,“ řekl starosta Jiří Bradáč. (…) V anketě, kterou kvůli tomu uspořádal obecní úřad, se pro větrníky vyslovily čtyři pětiny účastníků.(…)
29.12.2008 - 17:47:19
JiriBojda - www.ospohoda.webnode.cz www.ospohoda.webnode.cz
29.12.2008 - 17:46:51
JiriBojda - V Opatově VE nebudou! 23.12.2008 14:39 V Opatově na svitavsku odstoupili od plánovaného záměru výstavby větrných elektráren! Zdůvodnění: NOVÉ INFORMACE : dle původního výkladu stavebního zákona byly VE považovány za infrastrukturu a nemusely být proto vyznačeny v územním plánu obce - dle nového výkladu toto platí pouze pro obce, které ÚPO nemají. Vzhledem k tomu, že obec Opatov má platný územní plán a VE v něm vyznačeny nejsou, museli bychom nejdříve provést změnu ÚPO, dále územní a stavební řízení, což by při současném odporu různých sdružení proti výstavbě VE trvalo 4 - 5 let s nejistým výsledkem, proto se nebudeme výstavbou VE dále zabývat.
26.12.2008 - 19:38:46
občan - Nic nikdy není černobílé, ani VE nejsou jen dobré nebo jen špatné.Ale s jistotou můžu říct, že jsou rozhodně menší zlo, než spalování uhlí..takže nechápu, o kterém manipulování tu Toni píše..možná pokus mě ztrapnit..ehmm..mno, jediné, co mě štve, je to očerňování VE ze strany p.Bojdy a ten jeho jednostranný, účelově napsaný článek..takhle manipulovat s fakty prostě nejde..Pokud nemám právo na to reagovat, tak se samozřejmně omlouvám.........
23.12.2008 - 21:17:07
ToNi - O zmanipulovaném smýšlení Textům a informacím o VE se věnuji delší dobu (nejen zde) a tvrdím, že v obecné rovině nelze jednoznačně říci, zda VE je přínosem či nikoli. kposouzení je mnoho veličin. Konkrétně: K umístění na pobřeží moře má výhrady málokdo. Většinou jde o neobydlené oblasti s trvale vanoucí brízou. K umístění v horách už je to horší, a k stavbě v místech mezi obcemi v zastavěné lokalitě se vždy najde mnoho odpůrců. Podobně tomu bude zřejmě i ve Stříbře. Problém ale spočívá v něčem jiném. Právě v té zmanipulovanosti názorů. Lidé často a rádi slyší na čisté ovzduší a ekoligi je silný argument. Ovšem opravdu je stavba VE natolik přínosem i ekologii. Pánové, co zde diskutujeme, ruku na srdce, kdo z nás je ekolog, ekonom, energetik a odborník znalý daného problému? Asi nikdo. Všichni máme ale cit a snad i trochu dávky rozumu. To by mělo velet, zkoumat, ptát se a utvářet si vlastní názor na danou věc. Nikoli se ale nechat manipulovat pod tlakem firemních gigantů. Podle ppřečteného mám pocit, že tento manipulační tlak působí zejména na diskutéra občana.
23.12.2008 - 21:13:31
dirigent - Děkuji za odpověď. Ano vodní elektrárna je také jeden ze zdrojů. Jenže dnes z těch vodních děl, kterých tady kdys bylo kolem 20 ks je pouhopouhých pár kousků. Mluvil jsem s několika provozovateli vodních elektráren a shodný znak byl, že to není žádná procházka růžovým sadem. Tam zase protestují vodohospodáři a vadí výstavba a pro některé rovněž zásah do krajinného rázu, tak se domnívám, že ani tohle řešení není bez chyby. A to nemluvím o vlastnictví pozemků, jezů a jiných vodních děl. Tam to zase vadí jiným lidem, kteří také předkládají rozumné argumenty. Všichni elektřinu potřebujeme, už si náš život bez ní nedovedeme představit. Tedy alespoň já ne - to bych ani nemohl si touhle cestou vyměňovat své pohledy na věc a tak jsem rád, že se hledá nejvhodnější řešení. Já za sebe určitě k referendu půjdu. Ale zřejmě Vás nepotěším. Jsem pro aby se zkoumalo, zda se VE u nás vyplatí, jsem pro zkoumat, kde to bude co nejméně vadit a jsem pro touto cestou částečně zvyšovat množství vyrobené elektrické energie. Ale jsem rovněž pro vytvářet tlak, abychom si větrníky nepostavili všude, jsem pro zvažovat místa, jsem pro rozumně si argumentovat a rozhodně jsem pro hlídat, aby se omezovala výroba tepelných elektráren. I když podle závěrů Pačesovy komise to nebude jednoduché.
23.12.2008 - 16:48:11
JiriBojda - Pane Dirigent plně souhlasím že diskuze zde vedená někdy silně upadá.Nikomu svůj názor nevnucuju.Každý má možnost získat si informace i jinde.Chci dostat co nejvíc lidí k referendu.Ať se rozhodne.Jestli lidé VE chtějí,pak to naše sdružení bude tolerovat.To samé jsem řekl i panu Březinovi.Jako alternativní řešení jsme navrhoval vodní elektrárny,tu na Kladrubské ulici již někjdo opravuje a to byla ve velmi dezolátním stavu.Vím to ,bydlel jsem tam 28 let.A přesto se to dotyčnému asi musí vyplatit.Další je u zahradnictví Kříž.Nepoužívaná,odstavená.Podle pana Březiny,se kterým jsme tuto možnost také probíral,patří vodohospodářům a ty se jí zbavit nechtějí.Ovšem jestli majíá dost peněz na opravu a zprovoznění je věc druhá.Jen na Mži bylo přes dvacet malých vodních elektráren.Pokud investovat do obnovitelných zdrojů,proč ne tímhle směrem? Jde o stabilnější zdroj.Každý ať si udělá svůj názor.Kdo má moje články za neobjektivní,projděte si tisk,internet nebo se zeptejte známých na jejich názor.Hlavně přijdťe k referendu a vyjádřete svůj názor. S pozdravem a přáním krásných Vánoc J.Bojda
23.12.2008 - 13:22:33
dirigent - Dost mi mrzí, že i na diskuzi kolem VE je vidět, že ještě musíme všichni hrozně moc pracovat na tom jak se učit vést diskuzi v demokratické společnosti. Proč zbytečně používat "silná slova"? Mne by zajímalo jaký způsob výroby elektrické energie by třeba p. Bojda navrhoval? Jak splnit kvóty výroby el. energie z obnovitelných zdrojů? Stále jsem zastáncem, že jen málo věcí je tak dokonalé, které jsou vždy stoprocentně všemi přijímány pozitivně. A tak je fajn, že konečně také ten nejdemokratičtější prvek i v našem městě proběhne. Doufám jen, že většina našich spoluobčanů využije možnosti vyjádřit svůj názor.
23.12.2008 - 13:04:03
JiriBojda - další pěkný odkaz http://www.nazeleno.cz/energie/energetika/vetrna-energie-a-jeji-vyuziti-v-ceske-republice.aspx http://www.nazeleno.cz/energie/energetika/vetrna-energie-a-jeji-vyuziti-v-ceske-republice.aspx
23.12.2008 - 11:09:15
občan - P.S.- chválit je nemusíte, ale objektivní být můžete. příště čerpejte informace míň z bulvárních plátků.Hezké svátky.
23.12.2008 - 10:59:59
občan - No, nebudem si kazit svátky..své jsem už řekl, nechť si lidé udělají obrázek sami..takže končím diskuzi a sejdem se u referenda.
23.12.2008 - 10:00:16
JiriBojda - http://www.ct24.cz/vysilani/2008/12/22/208411000141222-18:00-udalosti-v-regionech/
23.12.2008 - 10:00:04
JiriBojda - první dvě reportáže jsou zajímavé s ohledem na to co se chystá u nás....
23.12.2008 - 09:59:23
JiriBojda - http://www.ct24.cz/vysilani/2008/12/22/208411000141222-18:00-udalosti-v-regionech/
23.12.2008 - 09:51:56
JiriBojda - Občane Richarde,už mě konverzace s vámi unavuje.Pořád napadáte moje články.Tak napište svůj a zastávejte se VE.Nikde jsem nepsal,že spalování uhlí je lepší než VE.Jen že se kvůli VE žádná uhelná elektrárna nevypne.Nemám nic proti VE,ovšem postavených někde,kde budou VYUŽITELNÉ.Ne u nás kde není vhodná lokalita.Co se týká obsahu článků,nečekal jste ,ža já coby odpůrce budu VE chválit,že? Na to máme ČEZ a vás.Informace uvedené v článcích jsou především z internetu a z tisku.Pokud je chcete označit za lživé,tak si je nejdříve pročtěte.A i kdyby mi šlo jen o zdraví mé rodiny,tak i my jsme občané Stříbra a máme právo vyjádřit svůj nesouhlas.J.B.
23.12.2008 - 09:28:33
občan - Mimochodem, nikde jsem netvrdil, že VE jsou nejbáječnějším zařízením, tak si nevymýšlejte..ostatně, to vám jde dobře..Říkám jen, že jsou pro budoucnost rozhodně lepší, než spalování uhlí. Ale to vy jaksi nechcete slyšet, protože moc dobře víte, že mám pravdu. Vám se nehodí do krámu, tak vymýšlíte všechny způsoby, jak je zakázat. Pochybuju, že by jste věnoval tolik úsilí a času jen pro to, že vám jde o zdraví občanů..
23.12.2008 - 09:18:36
občan - Pane Bojda..říkám jen svůj názor a jedinný kdo tady kydá špínu jte vy. Kydáte jí na obnovitelné zdroje a to dost neobjektivním a lživým spůsobem.
23.12.2008 - 09:14:39
občan - No, hlavně že ty se neschováváš za přezdívku :-DD..ukaž mi v téhle diskuzi nějaký vulgarismus..asi jsem to přehlédl..je mým právem vyjádřit nesouhlas a to činím..tak si nevymýšlej pozorovateli a pokud nemáš k tématu nic, tak sbohem.
22.12.2008 - 21:12:27
pozorovatel - Musím konstatovat, že se z diskuze stává díky některým snůška urážek a arogancí.Když odhlédnu od pravopisných chyb, dochází někomu argumenty a nahrazuje je vulgárním napadáním pana Bojdy.Spíše to připomíná stoku, než diskuzi. Demokracie není o vulgaritě, ale o schopnosti se vyjádřit k problému svým názorem. Nahrazovat názor vulgarizmy a napadáním dokazuje hodně nízké IQ pisatele, který se schováva za přezdívku. To, že nemá znalosti a dal se koupit za kalíšek svařáku to jen dokazuje.
22.12.2008 - 19:27:24
JiriBojda - Občane Richarde,koukám že kydáte špínu v každém článku.O to spíš je zbytečné se s vámi bavit.Bylo by NAČASE kdyby jste začal něco dělat místo mluvení.Aspoň uvidíme jak vám to půjde.Věnujte čas,peníze a energii a já pak budu kritizovat jak vám to nejde a jak popisujete VE jako nejbáječnější zařízení pod sluncem.Zatím vedete jen řeči "jak a jestli se rozlobíte".Na vás je mého času škoda,musím ještě dostat do pár periodik a zpravodajství článek našeho sdružení.To víte blíží se referendum a někdo musí něco i dělat a ne jen mluvit a to ještě jako s ústy plnýmy hnoje.J.B.
22.12.2008 - 16:29:58
občan - Pan Bojda = manipulátor s naprosto neobjektivním, jednu stranu mince popisujícím článkem..Když si ten váš bububu-článek přečte obyčejný člověk, neznalý této problematiky, jaký si asi udělá názor? Tohle jste už přestřelil a tudíž si budete muset zvyknout na to, že všichni nejsou zmanipulovatelní a budou i takové reakce..
22.12.2008 - 15:51:44
JiriBojda - A pan občan = Riky , nebo že by dva různí lidé nebyli schopní sepsat svůj článek a tak se kopírují??? Moje reakce je na stribru.net.Víc k tomu psát nebudu.S dobytkama se nebavím.J.B.
22.12.2008 - 14:43:09
občan - Riky na stříbro net..plně s ním souhlasím: Jediný argument, který zde mohu zdělit je to, že se nenechám ovlivnit skoronacistickou propagandou pana Bojdy. Stojím si za tím, že myšlenka Větrných elektráren je zprávná a už to, že si někteří lidé uvědomují, že spalování uhlí není to pravé pro naše zdraví a pro naší planetu, vidím jako pozitivum..A pokud budou lidé, kteří svůj mamon schovávají za ekologii, tak budu vždy otevírat lidem oči..
22.12.2008 - 14:39:04
občan - a většinou má pravdu! i v tomhle!!
22.12.2008 - 11:59:09
agbiker - Od toho samotného pána mě zaujala i jiná reakce : Zdroj : stribro.net : Re: Něco z vlastní zkušenosti Autor: Riky (IP zapsáno) Datum: 30.10.2008 14:58 Poslední dobou se ve stříbře nějak rozmnožili jehovisti, jinak si nedovedu vysvětlit to, že už 2x jsem měl ve schránce jejich leták a dokonce přišli i za mnou domů..nevím o co jim jde, ale rozumně uvažující člověk se k této sektě nemůže přidat..nejvíc mě ale pobavila fotka spokojeného děvčátka na letáku, které asi netuší, že by ho jeho máma klidně nechala umřít, jen proto, aby nedostalo transfúzi krve..to už by se asi tak neusmívalo..jen se divím, že ještě stát neudělal přítrž této zločinecké organizaci..:-( Re: Pořadník na byt Autor: Riky (IP zapsáno) Datum: 01.04.2008 14:19 ...mám pocit,že tady ve Stříbře mají šanci získat byt jen "zastupitelé" (na kšeft), nebo romové (na vybydlení)... Slušní lidé, kteří celý život platí daně, musí mazat do realitky...asi si fakt obarvím ksicht na černo a začnu dělat bordel..pak mi postaví byt. Re: Sedmikrásky a jiné příběhy Autor: Riky (IP zapsáno) Datum: 09.07.2008 15:20 Tak sem nahlídl do tohohle vlákna a musím konstatovat: Aleno, měla byste se dát léčit!!! ------------------------------------------------TENHLE PÁN MÁ ASI NA KAŽDÉHO NĚCO.
22.12.2008 - 11:10:30
občan - Tohle mě pobavilo na jiném Stříbrském webu a je to opravdu trefné..Bojdův článek tam fakt zavání propagandou, kde si vybral jen jednu, pro něj výhodnou stranu mince.Tato absolutní neobjektivita a ignorantství hraničí se zákonností..nevím, ale není to protizákonné jednání, takhle sesmolený, lživý článek?
22.12.2008 - 11:05:35
občan - LIDÉ BDĚTE!!!! Já, jakožto samozvaný Inkvizitor Bojda zahajuji hon na čarodejnice!! Toto je zlo nám seslal sám Satan!! Proto se musí okamžitě vymítit, než nás všechny zničí!! Jsem si vědom toho, že když napíšu propagandistický článek, mé ovečky se přidají, jakožto i celý Otročín!! Věřte, mé ovečky, že mi jde jen a jen o vaše zdraví a krajinný ráz!! To že cena mých pozemků, které mám okolo budoucích větrníků, rapidně poklesne, je pro mě až vedlejší..mě jde jen o vás a ne o peníze..Proto, až dosáhnu svého, a cena mých pozemků zas stoupne, tak se na vás nevykašlu a budu dál pokračovat ve vašem spasení, hlídat netopýry, čistit potoky, uklízet černé skládky, hlídat váš skvělý, neposkvrněný výhled, věřte mi!! Proto neváhejte, přidejte se k nám, ty miliony lidí, kteří už zemřeli na následky uhranutí větrníkama vás čekají v nebi, kam se jistě mé ovečky dostanete! A pokud se budete chtít něčeho pro vás nevýhodného zbavit, neváhejte, vytvořte propagandu, zdémonizujte to, lidé mají strach a strach je dobrý manipulátor, to mi věřte!!



Pro reakci na článek musíte být přihlášen

Publikování nebo šíření článků a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro