Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 18. prosince 2024
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
počasí.stříbro.cz | fanstyby.stříbro.cz



Z dubnového zastupitelstva


Zastupitelé se sešli ke svému jednání ...

v úterý 12. dubna 2011 před zaplněným sálem historické radnice ve Stříbře. Starosta na začátku jednání nechal schválit dvě změny v navrženém programu. Jednak s odkazem na článek 12 jednacího řádu nechal přesunout diskusi s občany k diskusi k projednávaným bodům, tedy na konec jednání a dále nechal odročit bod „Zastřešení víceúčelového hřiště s ledovou plochou" kvůli získání dalších informací.

Zastupitelstvo bylo zpestřeno dražbou dvou bytů, které se město rozhodlo prodat. V rozpočtových opatřeních zastupitelé schválili finanční příspěvek pro TJ Baník na 1. etapu budování dětského hřiště v areálu stadionu. Dále uvolnili 500.000 Kč na realizaci parkoviště v areálu Strabag, kde je potřeba jednak část objektů demolovat a na jejich místo položit asfalt a jednak je potřeba obnovit oplocení objektu. Dalších 700.000 Kč bylo uvolněno na výměnu oken v nejstarším objektu DPS ve Stříbře v Havlíčkově ulici. Zastupitelé rozdělili výtěžek z výherních hracích automatů mezi stacionář Farní charity a LSPP na zdravotní sestru.

Zastupitelé schválili změnu termínů jednání zastupitelstva na 2.5.2011, 20.6.2011, 29.8.2011, 3.10.2011, 7.11.2011 a 19.12.2011. Rada již dříve provedla změnu svých jednání na 4.4.2011, 13.6.2011, 22.8.2011, 26.9.2011, 31.10.2011 a 12.12.2011, tedy rada je naplánována vždy týden před jednáním zastupitelstva s výjimkou květnového.

Zastupitelé schválili čestné občanství města Stříbra Prof. Dr. Ing. Pavlu Novákovi poté, co starosta seznámil přítomné stručně s jeho životopisem - narozen 7. 9. 1918 v Benešově ulici č. 482 ve Stříbře, kde prožil i své mládí, střední škola v Plzni, vysoká škola ČVUT Praha, získal světové vědecké uznání, ředitelem Ústavu pro hydrodynamiku, světová publikační činnost, nejvyšší uznání Akademie věd ČR, jako první Evropan získal světové ocenění American Society of Civil Engineers v roce 2003. I přes vysoký věk je stále vědecky a publikačně činný. Se Stříbrem je v neustálém kontaktu, v loňském roce se zúčastnil „Stříbrských slavností". Jediný z židovských obyvatel našeho města (oba rodiče zahynuli v koncentračních táborech), který zůstal naživu.

V diskusi celá řada občanů upozorňovala na dění v Mánesově ulici a žádala město o pomoc s řešením, až musel místostarosta s upozorněním na bod 16 jednací řádu omezit vystoupení k téže věci na 2. Místostarosta občany ubezpečil, že městu je stav znám a že město podniká zákonné kroky k nápravě.

Další diskuse se rozpoutala k personálním změnám na MKS, k čemuž nakonec zastupitelstvo zavázalo radu, aby si do konce dubna pozvala zúčastněné strany a celou věc s nimi řešila. Hrozí zde totiž soudní spor.

Obdržel jsem písemnou odpověď na můj diskusní příspěvek k výběrové komisi ředitelky MKS, najdete ji včetně mého diskusního příspěvku pod článkem. V odpovědi je uvedeno "... Tedy pokud fakticky provedla jmenování členů při 3. zasedání Rada města Stříbra, pak tímto skutkem i Rada města takovou komisi zřídila. ...". Nicméně v usnesení rady nejsou žádná jména členů komise na rozdíl od jiných komisí, kde jsou členové komisí v usnesení rady skutečně vyjmenováni, takže zvolený postup je minimálně nestandardní a tedy i diskutabilní, navíc když rada uložila starostovi „39. Ustanovit komisi, která předloží návrhy kandidátů pro jmenování ředitele MKS radou města", který by mohl být chápán jako porušení zákona o obcích §102 odst. 3: "Rada nemůže svěřit starostovi ... rozhodování o záležitostech podle odstavce 2 s výjimkou ... písmen k) a m). Původní článek najdete po kliknutí ZDE.

Předcházející článek z kategorie "Zastupitelstvo".

Článek "Z březnového zastupitelstva".





Dne 13.04.2011:Ing. Josef Hrábek


16.04.2011 - 14:12:10
občan - pro mecenáše: neříkám, že by tito dva pánové (Plánka,Červený)neměli dělat věci lépe, ale pokud nám tady bude pořád podsouváno, že za vše špatné mohou jen oni dva, pak budu reagovat. Na svůj názor mám myslím také právo, jen pro to, že s ním někdo nesouhlasí(jak zvláštní v diskuzi:) nemusí mě pořád častovat poznámy o zvratcích..
16.04.2011 - 14:06:36
občan - pro Mila: zatím kouká, tady napadáte pořád v mě a mluvíte pořád jen o někajých žaludečních problémech spojené s mou osobou..:)..pokud se vám nelíbí mé názory, pak mám jednu radu: nečtě te mne a nereagujte.
15.04.2011 - 21:27:41
jrewing - Pro ali@s:Na MKS, co si pamatuju, nebyl nikdy nikdo kvalifikovaný. Pan Patočka určitě nemá vzdělání na tuto pozici a pan Koenigsmark nejspíš také ne.Když si vezmu pracovníky, tak pan Turek nejspíš vzdělání kulturního směru nemá.Leda, že by na koncertě rozdával pokuty. Nechci snižovat jejich práci - chraň bůh, určitě to všichni dělali podle svých nejlepších schopností, ale nemluvte o kvalifikaci nové šéfové, když tam nebyl nikdo takový, kdo by se kvalifikací alespoň trochu přiblížil této pracovní pozici. Pro mecenas: To, že pan Červený stále učí bych mu vůbec nevyčítal.Myslím, že učitelé mají něco podobného, jako je Hypokratova přísaha.A to, že p. Plánka kontroluje muzeum(což je mimo jiné také jeho práce) je naprosto v pořádku. Začal s tím a chce to dokončit. To, že kontroluje práci dělníků na svém domě je si myslím také v pořádku.(nejspíš také voláte z práce dětem, zda jsou v pořádku). Ale správně jste napsal, že by měli pracovat všichni - celé zastupitelstvo. Pro všechny:Myslím, že nikdo z Vás nikdy žádné město nevedl(já teda taky ne), takže si nejspíš ani nedokážete představit, co všechno je třeba udělat.Ale nadávat budete furt. To je jasný, že budete remcat do konce života, protože - "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem".
15.04.2011 - 20:15:18
Mila - Je to těžké, když dojdou argumenty, pak už zbývá jen osobní napadání. Ovšem o tom, jaké nesmysly tady zase občan vyzvracel, se může každý přesvědčit, stačí se podívat, jak se pan Hrábek obouval do zastupitelů hned od prosince 2006, tedy krátce po zvolení pana Nenutila starostou: http://www.stribro.cz/zastupitelstvo.php?stranka=8. V čele koho šel pak pan Hrábek před čtyřmi lety?
15.04.2011 - 14:34:17
mecenas - Občane, v něčem s vámi občas souhlasím, ale nechat starostu s místostarostou pracovat? Ano, ale pro město. Pan Červený stále při funkci starosty učí, místo toho, aby šlapal po úřednících. A pan Plánka? Když zrovna nekontroluje své předražené dítě (muzeum) nebo rekonstrukci svého domečku, tak bubnuje. Takhle je máme nechat pracovat? 100 dní uteklo, už je na čase vidět výsledky nového zastupitelstva v čele s představiteli města!
15.04.2011 - 14:24:15
občan - Naprostej souhlas s džejárem..přijde mě, že kdo není v čssd, je na pranýři a může za vše..západ naší republiky byl vždycky baštou komunismu..takoví, co tady 40 let jen plenili a mrvili, nám tady budou podsouvat nějakou spravedlnost..nevím kolik let tady vládli sockomunisté v čele s Nenutilem a co dokázali?..ptám se co? zmrvený stadion?..všechny obchody jen vietnamci..žádné kulturní vyžití..stříbro obležené fotovoltaikou..a tak dál..teď si v čele s panem Hrábkem budou hrát na spravedlivé..jakým právem?...starosta s místostarostou dělají věci jinak než vy, takže je to špatné, že,..?..vlasně jak zde bylo řečeno, zastupitelů je tam vícero, ovšem za vše špatné mohou jen tito dva..od samého začátku je to jen hon opozice na čarodejnice..samozřejmě že ty jejich politické hrátky odskáčeme my, občané..nechte je už sakra pracovat..
15.04.2011 - 13:22:52
jrewing - Nechce se mi to hledat, protože nevím, jestli to bylo v článcích, nebo reakcích, ale nejspíš máte pravdu. Vy musíte přeci nejlépe vědět, co jste psal.Pokud jste si tím jist, nemám důvod Vám nevěřit.
15.04.2011 - 13:19:05
Pepa - Pane Topinko, jsem zvědav na toho starostu já si pamatuji jen 2x místostarostu a ještě s otázkami, na které mohl odpovídat pouze on. Hrábek
15.04.2011 - 13:08:03
jrewing - Pane Hrábku, přistěhoval jsem se do Stříbra z Kladna, což je Středočeský kraj.Trvalé bydliště zde mám tuším od roku 2008,ale již v roce 1998jsem zde bydlel.Nicméně zde přímo ve Stříbře mám z matčiny strany kus rodiny, která zde žije již velice dlouho.V roce 1999 jsem se na zdejší radnici oženil a pojal zdejší "občanství".Dokonce syn se narodil v Plzni v roce 2000.Na Pár let jsem se odstěhoval zpět na Kladno, ale jsem zpět. Narodil jsem se v roce 1973 a ve Vranově jsme měli chatu, takže jsem zde byl poměrně často a trávíval jsem zde skoro všechny letní prázdniny. Ještě mám pokračovat, nebo Vám stačí má souvztažnost se Stříbrem?Myslím, že pojem nedávno bychom mohli pokládat za poněkud špatně zvolený. Nebo prostě máte špatné informace. Ohledně toho, kde píšete "ptal jsem se starosty" musím chvilku hledat, protože přesně nevím, kde to bylo, ale najdu. Jsem si tím jist, jinak bych to tady nepsal. Jinak pokud o výběrovém řízení rozhoduje 5 lidí a domáháte se vysvětlení jen od dvou a ne těch ostatních je to dosti divné.Petr Topinka
15.04.2011 - 11:22:56
gandalf - Páni tady je ale chytráků,melete tady hovadiny že Vás to baví to jsou diskuse horší než na seznamu :) jděte se raději vykecat někam do hospody.Ale já vím že to je od toho ta diskuse aby se tu lidi vykecali co by do očí jinak neřekli já jen tak abych popíchl vždyť dělám to samý :)
15.04.2011 - 10:58:24
Pepa - Pane Topinko, co mají „Nenutil, Souček, Strankmuller“ za korýtka na městě? Vím jen o nějakých odměně za funkci radního, to se nechá dohledat v usnesení. Rada města jmenovala na návrh výběrové komise ředitelku MKS, kdo byl ve výběrové komisi jsem v usnesení rady nenašel. Josef Hrábek
15.04.2011 - 10:42:11
Pepa - Pane Topinko, můžete mi konkrétně upřesnit, kde „… ze zasedání města stále uvádím: "ptal jsem se starosty, ptal jsem se místostarosty“…" ? Z rady města mám stejné informace jako každý jiný, tedy jen z usnesení na internetu. Nejsem v žádné straně, takže se nemohu zeptat stranických kolegů. Máte pravdu, ve své působnosti rozhoduje rada, v ostatním zastupitelstvo. Zastupitelé mají za svoje rozhodnutí i trestní odpovědnost. Jednotlivý zastupitel se může trestní odpovědnosti vyhnout pouze v případě, že nechá do zápisu konkrétně uvést, že hlasoval proti nebo mu to někdo prokazatelně dosvědčí. Josef Hrábek
15.04.2011 - 10:14:45
Pepa - Pane Topinko, já jsem myslel, že jste se sem nedávno přestěhoval ze "severu" a Vy už jste tady více jak 22 let. To jsem si Vás asi s někým spletl. Most na státní silnici bude mít na starosti asi SÚS (viz. moje diskuse u minulého zastupitelstva). Požádat prodejní řetězec, aby tady něco postavil, by znamenalo mu něco nabídnout a zároveň nebrat ohled na místní podnikatele, kteří už tak jsou pod tlakem levného asijského zboží nespecifikované kvality!!! Navíc ze SM, který nemá sídlo ve Stříbře, městská pokladna nic nemá! Hezký víkend všem konstruktivně diskutujícím přeje Pepa Hrábek.
15.04.2011 - 09:26:47
ali@s - to, že je paní Sihelská (nic proti ní) ředitelkou mks je ukázkový případ toho, že vlastně vůbec nezáleží na vzdělání nebo schopnostech.
15.04.2011 - 09:21:55
jrewing - Já pí.Sihelskou neznám, ani nevím jakou má kvalifikaci, ale o to mi nejde. Jde mi o to, že zde všichni chtějí z okna vyhodit starostu a místostarosu a nikdo se nezeptá(když mu tito dva neodpovídají) Pane Nenutile, Součku, Strankmullere - jak to tedy bylo? Proč oni nevystoupí a neřeknou - Ha, vidíte, za Patočku Sihelská proto a proto. Domluvili jsme se s těma dvěma, že my jim ustoupíme, když oni ustoupí nám v něčem jiném. Ale to neudělají.Protože by přišli o korýtka.
15.04.2011 - 09:14:01
mecenas - JR - o paní Sihelské rozhodovali radní - pánové Červený, Plánka, Nenutil, Souček a Strankmüller. Ti samí pánové ji mohou odvolat, nikdo jiný, to je pravomoc rady města. Ale protože zde převažují politické a osobní zájmy, tak k tomu asi nedojde. Takže MKS se vrací do doby před Patočkou, kdy byl ředitel pan Koenigsmark. Spousta lidí si ještě pamatuje, jak to tehdy s kulturou vypadalo a také, proč byl odvolán. A hle, je zpátky a s ním i stejný tým, jen pod hlavičkou "ředitelky" Sihelské, která nemá ani základní znalosti z práva, financí nebo vedení lidí.  
15.04.2011 - 09:07:03
Mila - Diskuse až na konci zastupitelstva, když už je vše odsouhlaseno? Po NEVEŘEJNÝCH pracovních jednáních zastupitelů, na nichž se zastupitelé na něčem domluví a na zastupitelstvu to už prý bez diskuse a řádného vysvětlení jen odmávají, je to další facka občanům, kdy je omezeno jejich právo se vyjádřit ještě před hlasováním. Zpočátku to vypadalo nadějně, když prý starosta umožňoval občanům diskutovat dokonce i v průběhu projednávání konkrétního bodu a najednou takový obrat. Hlasoval alespoň někdo proti návrhu starosty přesunout diskusi až po odhlasování všeho? Je to přesně jak napsal biker. Občané, vyjádřili jste se ve volbách, teď už nám do toho nekecejte!
15.04.2011 - 09:03:51
jrewing - Ale to chápu. Pokud Váš politik nekomunikuje, je třeba se ho zeptat nahlas, ale zde se nejspíš všem jedná o to rozhodování.Proč nám k tomu neřeknou víc pan Štybar, Nenutil a ostatní, kteří se rozhodování účastní? Jak by se pí.Sihelská dostala do vedení MKS, kdyby o tom nevěděli ostatní? Tomu nerozumím.Proč je všechno házeno na starostu a místostarostu, když jsou to jen 2 hlasy? A co ostatní a co Jan Tleskač?
15.04.2011 - 08:59:32
mecenas - Rozhodování a odpovědi na dotazy jsou zcela odlišné věci. Snad už chápete.
15.04.2011 - 08:53:46
jrewing - pro mecenáš: Tak v tom případě tomu moc nerozumím.V několika článcích "Pepa" píše, že starosta nemůže rozhodovat sá m v té a té věci a najednou za všechno může. Tak nevím, ale něco mi na tom nehraje.
15.04.2011 - 08:49:43
mecenas - JR, starosta a místostarosta jsou uvolnění a placení za tuto práci. Oni mají pod sebou úředníky a měli by mít tu povinnost zjistit a odpovědět. Ale např. ve věci MKS by měli zakročit ostatní radní, protože oba dva pánové ten zájem věc řešit nemají...
15.04.2011 - 08:44:26
mecenas - Bikere, mooc pěkně a pravdivě jsi to napsal...
15.04.2011 - 08:41:58
jrewing - Jo ještě jsem se zapomněl pana Hrábka zeptat, proč, když přináší zprávy ze zasedání města stále uvádí:"ptal jsem se starosty, ptal jsem se místostarosty", proč nám nenapíše, co na to říkají i jeho straničtí kolegové a ostatní, protože v radě města podle mého nesedí jen starosta a místostarosta
15.04.2011 - 08:37:31
jrewing - Pro agbiker, ale vlastně i pro ostatní. Je mi jasné,(podle toho jak a na co reagujete) že Vám není dění ve Stříbře lhostejné. Ale..... Nadávat na vedení radnice? Tedy vlastně na starostu a místostarostu? Ale jděte. Veškeré rozhodování nemá na svědomí jen p.Červený a p.Plánka. Jsou tam další, o kterých tady nikdo nemluví. A stejně tak jako jsou tam 4 lidi z Top09, jsou tam 4 lidi z ČSSD a 2 lidi od jinud atd. Nelze nadávat a defenestrovat jenom tu část, která je vidět nejvíc. Kam směřuje město? Na to je jednoduchá odpověď. Pokud se nestane nějaký zázrak a zastupitelé si nebudou hrát na veliký politiky a koukat do USA (teda filmy z USA)jak na sebe vytahovat špínu a začnou něco dělat, tak to tady bude stále takové, jako to tu bylo před rokem, dvěma, devíti. Nějak jsem si nevšiml, že by se tady za posledních 20 let něco zásadního stalo(když nebudu počítat zahrady, které jsou zde houby platné a údržba je podle mého dost drahá.(Ruku na srdce - kdo je využívá každý den?)most přez Mži, který je opraven jen zezhora, ale zespoda je to hrůza,.Takže když to tak sečtem, nechápu, proč zrovna TEĎ je třeba se ve Stříbře přetrhnout. Proč nebylo třeba něco dělat před tím? Je 22 let po revoluci a Stříbro je stejná díra, jako byla za soudruha. Nezlobte se na mě, ale proč by sem měli jezdit jakékoliv národnosti, ale i Češi? Aby si vyfotili radnici, koukli do zahrad a naskákali do autobusu a jeli někam, kde je něco ke koukání? Asi těžko. Proč ostatní předchozí starostové nenechali zřídit ve městě nějaký supermarket jako je Tesco, Kaufland,Hypernova a pod.? Proč jsme odkázáni na Lidl, Penny a předraženej Supermarket? Proč tady není NIC?(Pro každej šroubek jezdit do Plzně-obrazně řečeno). Ale to by se museli změnit i lidi. Přestat pomlouvat jeden druhýho, překrucovat skutečnosti a moc se statat o ostatní. Protožena nádraží někomu povíte, že jste byl u doktora a na náměstí už všichni vědí, že máte rakovinu.Takhle to tady funguje a dokud toto nevymizí, bude to tady furt stejné.
15.04.2011 - 08:12:15
vera - A kdyz je 'svrhneme',tak kdo tam bude jiny?Polepsime si?? Jinak vidle pripravene,jsem pro defenestraci!!!
15.04.2011 - 07:58:08
ali@s - biker: já, bohužel, mám dost jasnou představu o tom, kam naše město směřuje. jen se to nedá veřejně publikovat. :(
15.04.2011 - 07:40:05
biker - Nejsem velký diskutér ale poslední události mi tak zdvihly ze židle, že nemůžu jinak. Před volbama jsem četl co dělá Nenutil a Tóth špatně, teď se to prolíná stále. S něčím se dalo souhlasit s něčím méně. Ale jevilo se mi, že měli směr a na zasedání zastupitelstev byli věcní a konkrétní. Nové obsazení radnice po loňských volbách se hodně učilo a učí. Naučilo se určitě aroganci a přehlížení. Myslím,že už obvyklých 100 dnů hájení je dávno za námi a pořád nevím kam směřují. Pořád jen slyším, že rekonstrukce náměstí je špatně, sekání pod fotovoltaikou Koukolíkem je špatně, zimní stadion je špatně, výměna pozemků je špatně, sdružení s Waystonama v kasárnách je špatně, ale nějak mi chybí kam tedy dnes město směřuje. Co vlastně bude dobře? A s těmi věcmi co jsou špatně, co se s nimi dělá? Jak se napravují? Co se plánuje? Co nás čeká? Jen se nemohu ubránit dojmu, že ani starosta a ani místostarosta ten směr nemají! Zasedání zastupitelstev mi přijde jako sešlost kamarádů, kteří vyjadřují souhlas zvednutím ruky a vůbec neschvalují věci. Při odpovědích lidem narůstá z jejich strany jen arogance a agresivita. Pan Hrábek se domáhá odpovědi na své otázky 2 nebo dokonce tři zasedání a co jsem si přečetl, tak dostane zase jen malou část. Chybí mi ve vyjádření p. starosty jak se pokračuje v šetření, zda p. místostarosta opravdu nechává opravovat stejnou firmu svůj domek, zda využívá prostor muzea k tréninku bubnování (což vlastně i sám potvrdil a to klidně a bezostyšně za naše peníze). To se nějak pozapomnělo! Podle toho co vidím já a dozvídám se z různých informací si p. Plánka tam klidně i přespává a nám všem je to tak nějak jedno. Když jdete na radnici tak tam nezastihnete krom p. bývalého ředitele DDM nikoho. Neuvěřitelný soumrak! Starosta je neustále v gymnáziu, Plánka pořád někde poletuje a pomlouvá tu toho, či onoho, ale nějak zapomíná na svou odpovědnost. A tak jediné co dosáhli je, že odvolali Patočku, který alespoň něco občas dělal a dali si tam Sihelskou, která zjevně v tom tápe a tak se neštítí ani velmi kontroverzního jednání aby si tam dala lidi, kteří sice byli již jednou odvoláni, ale alespoň něco vědí a tak ji mohou pomoci. A tak se zaměstnanci zachází jako s nepotřebným materiálem a radnice to po její měsíčním působení okomentuje slovy, že je to její "svrchované právo". Skutečně musí být skvělý manažer, který po měsíci organizování už ví, že jiná cesta než zbavení se "starých" zaměstnanců není. Nebo se snad o ni ani nepokoušela? Zaráží mne, že však nikdo nevyhodnocuje co skutečně dělá. Stačí se jen podívat na stránky MKS a hned je jasné, že je to katastrofa. Tři akce v měsíci? Je tohle možné? Neměla hlavně pozvednout kulturu? Ale to by měli vyhodnotit ti, kteří ji vlastně tam dosadili a tak je dobré se schovat za prohlášení, že je to její "svrchované právo". Někde jsem tu četl, že to bylo připravené již před volbama a dnes je to jen plnění slibů. Je to sice hnus velebnosti, ale lide stříbrský ty mlč, protože ty si své již řekl o volbách. A tak jí p. Plánka už dnes zajišťuje alibi pro propadák sezóny - městské slavnosti, že chudinka to má těžké. Nikdo se nezabývá formou jednání se zaměstnanci, protože je jim samotným tato forma blízká - vždyť tak jednají s diskutujícími. Toto přece bylo i vidět na jednání s diskutujícími z Mánesky. Prostě mlčte my si uděláme co budeme chtít za vaše peníze a hlavně se neptejte co! Kdysi s podobnými politiky udělali defenestraci. Sice máme dnes demokratické postupy, ale ty selhávají. Ještě jsem ani na jednom zastupitelstvu neslyšel nějaký výstup kontrolního výboru - funguje vůbec? Pan Hrábek se domáhá zjistit jak a kdo prováděl výběr ředitele MKS, podle čeho byl vybírán a to se zase nedozví. Myslím, že naše vedení radnice je tak katastrofální, že by bylo vhodné začít volat po jejich odvolání. Tedy pokud páni zastupitelé ještě cítí nějakou odpovědnost nám voličům. Pokud ne, tak lide stříbrský připrav si vidle a vzhůru na radnici!!!!
15.04.2011 - 07:10:42
laco9717 - pro vsechny,co píšou o Mánesovce: malinkatý zárodek téhož, zatím jeden barák, vznikl i na Jižním předměstí, vedle obchodu pí. Kolenové, v "nejhezčím" baráku (majitel kdysi p.Matia), teď vlastník a pronajímatel p.Hrad ....
14.04.2011 - 19:49:32
mecenas - Proste je videt, ze pro penize udelaji nekteri "podnikatele" vse. Diky touze po penezich se nase historicke centrum promenilo v ghetto a obycejni lide, aby se po setmeni bali tudy prochazet. A jinak nejde jen o p. Hrada, ale i o pana parkuji, kde chci, Lesaka.
14.04.2011 - 19:22:17
obcanag - Suhlas s občanem, náměstí po zavírací době je Chánov! O víkendu obležené lavičky a klidové zóny pobírači sociálních dávek. Potřeba začleňovat a pomáhat, to je na několik generací, milion dotací Z EU a dalších humanistů v čele s Kocábem, výsledek 000000. Přestěhovat někam do holobytů kam patří. Peníze vložené do zvelebení náměstí, to bude terno. Pan Hrad vytvořil gheto a zanedlouho tu budou pochody, jak v Krupce!
14.04.2011 - 17:29:13
gandalf - pro občan: to není morový sloup ale romový :)a lidi nebuďte takový těm lidem je třeba pomáhat aby se zařadily do společnosti a pan Hrad je naštěstí dobrý člověk a nenechal je na holičkách jen víc takových lidí :)
14.04.2011 - 10:22:34
občan - Když jsem kdysi chodil do ZŠ v Mánesově ulici, byla to klidná, příjemná ulička, po které chodily děti s aktovkama. Jedinné nehezké místo byly polorozbořené pavlače za bývalou evropou..Po jejich zboření už nehyzdilo mánesovku nic..Dneska se mi nechce mánesovkou ani projet autem, natož projít pěšky..pravda, je krásně opravená, položen nový asfalt, ale velice lituji lidí, kteří bydlí vedle "ubytovny"..pan hrad asi nabyl dojmu, že bude velice estetické nastěhovat k náměstí romskou osadu. Už jen čekám, kdy se něco stane dětem chodícím okolo do školy. Bravo, pane Hrad, to se vám opravdu povedlo..zkazit celé historické centrum ubytovnou pro lůzu..tohle je unikát..ještě jim to náměstí opravte a dejte jim tam víc laviček, neboť obležený morový sloup opalujícími se spoluobčany je pro turisty zřejmě málo..zábavné by bylo sledovat reakce pana Hrada, kdyby se mu takovéto ghetto postavilo vedle jeho domu..
14.04.2011 - 08:08:54
rejpal - Tak konečně by bylo dobré rozštípnout problém s pozemky.Existují totiž dvě varianty obchvatu.Varianta A která je o 400metrů delší celkem má 4,3km ale má kratší most(85metrů)a varianta B která je kratší celkem 3,9km , ale má most o délce 115metrů přes těchlovický potůček.Varianta A vůbec nezasahuje do pozemku 1136/7 a varianta B zasahuje do tohoto pozemku pouze 4092 m2.Varianta A je delší protože počítá s připojením ke Kermi(to bych viděl jako jedinou rozumnou věc proč stavět tento obchvat).Našel jsem doporučení na trasu B, ale nikde jsem nenašel, že se bude stavět tato varianta v dokumentu se uvádí délka obchvatu 4,3km, takže opravdu nevím která varianta se vybrala.Možná jsem špatně hledal.I kdyby se stavěla trasa B tak nechápu proč proběhla směna 4092 m2 orné půdy potřebné k obchvatu, za 14600 m2 půdy určené ke stavbě rodinných domů.Tady asi nenajdu logickou odpověď?Celkový dojem je, že obchvat je nesmysl a nevěřím tomu, že se někdy bude stavět a ani si nedokážu představit most přes těchlovický potůček v délce 115metrů.V současné době kdy nejsou peníze ani na opravu silnic nevěřím, že dojde k stavbě obchvatu a pokud má Pepa strach o most u "svinčáku" myslím, že nejlevnější varianta je most opravit.Oprava mostu se dá dělat po částech a pak už se Pepa nemusí bát, že se nedostane do Lidlu, ale teď vážně, myslím, že jediné co se bude stavět budou domy na parcele pana Zemana a město může pěstovat brambory na 3 hektarech co dostalo výměnou za stavební pozemek.
14.04.2011 - 07:45:53
ali@s - mecenas : spíš asociálních občanů. a pan Hrad dělá ze Stříbra Chanov.
13.04.2011 - 23:01:02
Mila - Hlasováním pro odvolání ředitelky MKS by šel Ing. Strankmüller proti svému stranickému kolegovi z ODS. Z toho nic nebude. Ale měli by zveřejnit hlasování, aby se pak nehádali, kdo to zaplatí, když u soudu prohrají, protože zastupitelstvo to snad zaplatit odmítne.
13.04.2011 - 22:21:03
mecenas - Nejde jen o Mánesovku. Ale má tam "ubytovnu" pan Hrad a v ní spoustu sociálních spoluobčanů, kteří si myslí, že náměstí je hřiště a vše, co není zaberonované v zemi si mohou odnést.
13.04.2011 - 22:11:38
cuk - A co se děje v Mánesově ulici?
13.04.2011 - 21:40:41
mecenas - Dle předpokladů paní Sihelská nenašla odvahu, aby na jednání zastupitelstva vůbec přišla a mohla třeba reagovat na vystoupení paní a slečny Deredimosové. Soudě podle reakce představitelů města na toto téma, nemá slečna Deredimosová moc šancí, že rada situaci vyřeší v její prospěch. Proto jsem rád, že alespoň někteří zastupitelé se nebáli vystoupit a radu pověřit jednáním a vyřešením tohoto maléru ředitelky MKS. Vždyť je to ostuda pro město, aby jmenovaná „ředitelka“ městské organizace takhle jednala. V přípdném soudním sporu je město prohrávající, zvlástě, když paní Sihelská zkusila něco podobného i na druhého pracovníka MKS, pana Turka. Radní zamyslete se, chcete ve Stříbře kulturu nebo politiku a ovlivnění osobními zájmy a antipatiemi?  
13.04.2011 - 20:13:56
Pepa - K článku „Z březnového zastupitelstva“ jsem přidal ještě 2 dokumenty ke směně pozemků formou darovacích smluv, které jsem obdržel. Dopis OVÚP prokazuje, že město iniciovalo směnu pozemků a že původní parcela, která se směňovala, ležela pod plánovaným obchvatem. Josef Hrábek



Pro reakci na článek musíte být přihlšen


Publikování nebo šíření článku a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro