Uživatelské jméno: Heslo: Dnes je 21. listopadu 2024
Aktuálně O městě Pro turisty Pro občany Podnikatelé Katalog
počasí.stříbro.cz | fanstyby.stříbro.cz



Výsledky ankety ke kamerovému systému!


Anketa byla zveřejněná na žádost MěÚ Stříbro a hlasovat jste mohli do 3.11.2010 do 20:00h.

Otázka č. 1: Cítíte se v dnešní době ve městě Stříbře bezpečně?
Odpověď: ano 78x | ne 244x

Otázka č. 2: Máte v dnešní době ve městě Stříbro pocit ohrožení?
Odpověď: ano 216x | ne 106x

Otázka č. 3: Podporujete záměr města Stříbra zřídit městský kamerový dohledový systém?
Odpověď: ano 269x | ne 53x


Dne 04.11.2010:Dominik Zosinčuk


03.11.2010 - 10:34:53
akimoon - Nechci stranit policii státní, nebo městský a ani lidem, každý má své rezervy, no ne? Pár kamer by se šiklo...ale lidi, já si strašně přeji krytý bazén....
30.10.2010 - 13:55:53
mecenas - Vim,ze zodpovedni lide tuto diskuzi sleduji. Jakmile zacne fungovat nove ZM,predpokladam,ze se situace bude resit. Na otazku priorit MP byli zastupitele upozornovani z vice stran,ale pokud nebude nekdo MP dusledne kontrolovat a ukolovat,bude to stale stejne. Uvidime,kdo se horkeho bramboru chopi ;o)
30.10.2010 - 11:09:59
občan - Pro kdo.jsem: Myslím, že tady není řeč o státní policii, ta myslím a jsem toho názoru, že svou práci odvádí dobře. Mám s ní celkem pozitivní zkušenosti, poradí, pomůžou, to je ok. Pokud mě pokutují, tak pro to, že jsem porušil předpis, zákon, to je v pořádku, je to jejich práce. My tady řešíme městské strážníky a to je jiná sorta. Jak je vidět, dost lidí to štve, je to velice palčivý problém. Ať dělají svojí práci, a pokud je jejich jedinnou prací vybírání parkovného, není o čem polemizovat, tady je něco špatně..Zřejmě je největší hrozbou pro společnost maminka s dítětem, která vyběhne z auta k bankomatu, než zloději, nebo opilí zfetovaní individua, kteří obtěžují ostatní lidi. je to o tom, jak má město nastavené priority a naše město je má nastaveno víc na naplnění kasičky, než na bezpečnost občanů. A to je to, oč tu běží. Dost lidí to štve, nejen nás, co tady píšeme, to mi věřte.
29.10.2010 - 23:03:47
بيتي - Ne sorry , beru zpět to byl vtip s tím s zkasírováním i sentimentalitou a irelevantností.fakt a teď vážně.Ta rada že ať u toho bankomatu neparkujeme to je blbost to není problém jen TiTa ale i ostatních.Tím se nic nevyřeší , vždyť oni např. u pošty taky kasírují a kde bůh ví ještě.Tady jde o ten princip my nebudeme parkovat u bankomatu a oni se zaměří zase na jiná místa.To fakt není řešení to aby jsme tam neparkovali.To je problém města i MP.Opravdu nic jiného nedělají než rozdávají pokuty ale přitom když se znova zřizovala MP tak se psalo že budou dělat i jiné věci.
29.10.2010 - 21:33:26
بيتي - Náhodou je to dobře ať vás pěkně MP zkasíruje , jen do vás máte chodit pěšky.Nevím co se TiTo,občan a dalším na tom nelíbí.A ohledně kamerového systému tak to se mi líbí názor plíhal.
29.10.2010 - 21:18:32
بيتي - TyTo ty jsi naprosto sentimentální a tvé příspěvky irelevantní ???
29.10.2010 - 21:00:37
TiTo - Pro kdo.jsem: Tvůj názor beru , každý má právo se tu vyjádřit pokud možno nevulgárně.Já jsem pouze chtěl říct že z mého pohledu to vidím jinak , tak aby ostatní mohli usoudit která varianta je jim možnější.Já např. na služebně MP nikdy nebyl tak že tvůj názor nevylučuji , jen jak říkám můj pohled na tuto věc se odlišuje.A že měním své názory tak to zas není jen spíš vypadá.To že jsem dal asi 2x za pravdu dygis se kterým jsem se ve většině názorech neshodl , tak to jen proto že taky nemusím urážení veřejného činitele.Já se je spíš snažím respektovat , proto že skoro každý ví jak je jejich práce riziková , a platí to jak u hasičů,armády ale což by se nedalo říct o MP Stříbro.Taky jsem se proto zmínil že se dygis nesmí divit že jim každý nadává kvůli tomu co dělají.A i když za to nemohou jen proto že mají takové instrukce od města , tak to bylo a tak to je že každý nadává na někoho i když je v tom malý pán.A s tím parkováním dobrý nápad ale to není jen můj problém , to trápí i ostatní.A když se budou všichni držet tvé rady , tak to dopadne tak že když už tam nebude parkovat nikdo tak si najdou jiné místo kde se dost parkuje.A skončí to tím že na konec nebudem radši parkovat ve Stříbře ale auta necháme za městem a budem chodit pěšky , jen aby jsme nedostali pokutu.
29.10.2010 - 19:33:03
kdo.jsem - Milý TiTo, přestože mi bylo řečeno, ať se do diskuze nezapojuji, že se budu hádat ti chci říci, že jsem celou diskuzi četla a chvíli mi připadalo, že jsi na jedné a chvíli na druhé straně. Je to jen názor, ale dle mého měníš své názory dost často. Jak jsem napsala, je to můj názor, a nemusí se ti líbit, ale diskuze je zde od toho. možná jsem se tedy jen špatně podívala z okna, nebo z něj nevystrčila hlavu či nevidím za roh, to je otázka. Psát, že máš pravdu nebudu, nemám v plánu lhát. Pokud ti tedy tolik vadí, že strážníci ať už koukají nebo nekoukají z oken...proč ne, náměstí je krásné .... mám pro tebe malou radu...neparkuj u bankomatu a máš po problému:o)jinak tedy přeji hezký páteční večer
29.10.2010 - 18:59:14
TiTo - No bankomatů je tu více , ale rozhodně je vidět v Husově a Masarykovo nám. který je na proti MP.A je dost zajímavé že od bankomatu na služebnu MP je vidět , tak proč by ne naopak ??? Spíš jedna z dalších obhajobných vymluv , např. stačí se podívat na mapu přes Google Earth , nebo http://cz.webcams.travel/map/#lat=49.752781&lng=13.004771&z=19&t=h .Je tam i webkamera na které je vidět radnice a MeÚ , a i z tohohle pohledu se dá usoudit s pravděbodobností že je vidět na bankomat.A mám celou dobu na mysli bankomat v ulici Husova.
29.10.2010 - 17:05:25
kdo.jsem - Dobrý den všem, myslela jsem si, že tato diskuze je určená na zjištění názoru obyvatel na kamerový systém, a když to tak čtu, dochází zde spíše k hádkám. Já osobně jsem pro kamerový systém, a to na většině míst v obci Stříbro. Pro ty, co neznají práci jak státní tak městské policie v tomto městě....jsem zaměstnancem státní a musím říci, že jen ti, co slouží v našich řadách, naše rodiny a přátelé vědí jaká práce to je. A jim jsme za podporu vděčni. Pak jsou zde ti, co si policie nevšímají a dále ti, co si ji všímají, ale když vznikne problém, nic neviděli a neví. Chápu rozčilení za pokuty, ať za parkovaní či jiné věci, ale měli byste se zamyslet nad tím, že se v některých případech jedná o rozhodnutí shora, kdy při přehlédnutí tohoto jednání je každý z příslušníků řádně "pokárán"...a to užívám slušné slovo. Osobně jsem se byla na služebně MP podívat a pro ty, co tvrdí, že je z okna na místa u bankomatu vidět sděluji, že není. Zkuste třeba požádat někoho ze strážníků, ať vás k oknu sami zavedou a ukážou vám to. Mám svou práci ráda a přestože, se najdou lidé, co hledájí chyby jen u Policie, najdou se i tací, kteří přijdou poděkovat, ať už za záchranu života či nalezení osob nebo zvířat, za pomoc nebo radu při problémech....každý z vás si může všimnout, kolik policistů a strážníků denně slouží ve službě, nikdo však nevidí, že zatímco lidé z fabrik, prodejen...chodí domů s čistou hlavou, my usínáme s tím, co se v práci vše stalo a co nás čeká...Kamerový záznam by dle mého vyřešil spousty problémů, ať už při hádkách, napadeních nebo krádežích a je jedno, kdo za těmito bude sedět, hlavně že se budeme cítit o něco bezpečněji....toto je pouze můj názor!
29.10.2010 - 10:07:23
občan - Dnes ráno jsem procházel náměstím a hádejte, kdo tam vybíral "parkovné"..má to smysl se nějak rozčilovat?..nemá. Jen tedy absolutně nechápu, na co je tam ten pán ve žluté vestě, s nápisem SMMS na zádech, když jeho práci supluje MP. Asi město neví, co s penězi, když má na jednu službu dvě instance. Já hlasoval pro kamery, ale vidím, že tady je vše zbytečné, pokud MP nebude dělat to, co má. Jak mám být v tomhle kocourkově spokojený, když si svými daněmi na jednu službu platím tři instance.
28.10.2010 - 08:47:36
gandalf - :for plíhal: Konečně věcný příspěvek :)
27.10.2010 - 22:48:00
plíhal - Hezká diskuze, ale tak trochu celá mimo mísu. Kamerový systém je jistě dobrá věc, ale počáteční investice v řádu miliónů - záleží na počtu kamer a další miliónové roční náklady na provoz. Ne na systém, ale na obsluhu. Dome kamery jsou sice programovatelné, jak "skenování" prostoru, tak i zoom, ale pracují podle naprogramování a ne podle toho, kde se zrovna něco děje. To je sice také možné řešit zdvojením kamer, jedna přehledová, která pošle koordináty dome kameře a ta se podle nich zaměří na daný prostor a zároven událost přiblíží, ale za skoro dvojnásobnou pořizovací cenu, snaha použít pak jako důkaz třeba záznam vandalizmu je při dnešním způsobu fungování soudů sporná. Může se stát, že od soudu neodejde potrestaný vandal, ale ten kdo pořídil záznam za porušení ochrany osobních údajů vandala. Znám pár takových případů z praxe. Proto by bylo potřeba zasáhnout okamžitě a vandala přistihnout při činu, to znamená obsluha u monitorů a připravené zásahové vozidlo s minimálně 2 strážníky a to si nejsem jistý, jestli by jeden člověk byl schopný udržet pozornost při sledování kamer po celou směnu. A vybudovat kamerový systém bez obsluhy a z nějakých "šumítek" jenom aby byl - bude to podstatně levnější, ale úplně na dvě věci..... Proto by byla dobrá věcná a ekonomická rozvaha, jestli je výhodnější vybudovat kamerový systém a nebo mít skutečnou MP k udržování pořádku a k ochraně majetku ( a ne aby i nadále sloužila jako "výběrčí parkovného." ) A poznámka na konec - pro případ instalace kamerového systému - privátní zóny, jako okna soukromých prostorů a podobně se dají zamaskovat, takže do nich kamery nevidí. Petr Plíhal
27.10.2010 - 14:55:43
TiTo - Milý excalibur jestli sis nevšiml tak sám se sebou se nedohaduju např. včéra večer určitě nedohadoval sám se sebou.Pak ten tvůj příspěvek dnes ráno , hned po něm jsem napsal co si o něm myslím , jestli sis to ho nevšiml.A osobně jsem to vážně nepojal , jediný kdo to pojal osobně byl digys a asi možná ty.No jenže to bys si musel to ho tady víc přečíst a ne jen 1.komentář ze z hora.Někdo nadává ty zase jen chválíš no a co ??? Radíš aby jsme přišli s dobrým návrhem ale ty jsi zatím taky s ničím novým nepřišel.Svůj návrh jsem psal a to ty by sis to tady musel přečíst víc.Já si např. o kamerovým systému myslím že by se nejdřív mělo něco udělat s městskou policii než ty kamery nainstalují , a víc toho najdeš v těchto komentářích.Jenže jak říkám to ty bys to musel číst.
27.10.2010 - 14:53:28
ladislav - Městská policie určitě svůj význam má, stejně tak i kamery, ale vše musí řádně fungovat. Neexistuje nějaké vysedávání v kanceláři, každý příslušník MP by měl mít kolo a objíždět na něm celé město, aby toho hodně stihl a dostal se i tam, kde se s autem běžně nedostane + foťák, protože, když už se bojí řešit sami nějaké problémové lidi, tak alespoň fotit, aby se to nechalo dále řešit a rozhodně účelově nepostávat u bankomatů a okrádat slušný lidi o peníze, město se musí naučit vydělávat peníze jinak a v tomto je jednoznačně nepodporovat. Je to zejména o přístupu vedení, nevím kdo MP velí, ale jdnoznačně musí být pro MP jasně vytýčené cíle co musí zajistit......žádný posedávání feťáků u poledníku, víkendové pochůzky městem vždy nad ránem a mírnění řádění opilců a vandalů, atd .... pokud příslušníci MP selžou a stav se nezlepší, tak vyměnit, nezaměstnaných je tu myslím dost
27.10.2010 - 13:58:27
excalibur - ..pro..TITO..PROMIN,ALE VYPADÁ TO,ŽE JSI TO VŠE POJAL NÁK OSOBNĚ,DOHADUJEŠ SE TADY VĚTŠINOU SÁM SE SEBOU.VEM TO ROZUMNĚ A PŘIJD TEDY S DOBRÝM NÁVRHEM,PROTOŽE NADÁVAT DOKÁŽE KAŽDÝ.
27.10.2010 - 13:45:20
TiTo - článek z 5.6.2007: Po tomto roce Stříbro městskou policii zrušilo a v roce 2005 uzavřelo smlouvu o spolupráci s Horšovským Týnem na Domažlicku. Ta skončila v prosinci. Starosta Miroslav Nenutil se domnívá, že za dobu, po kterou je město bez policie, se zhoršila vymahatelnost a dodržování pořádku. Na městskou policii uvolnila radnice milion korun. Většina bude použita na mzdové náklady. Počáteční vklad, zhruba 150.000 korun, investuje na proškolení a základní vybavení. Strážníci budou dohlížet hlavně na dodržování obecně závazných vyhlášek. Radnice jimi upravuje parkování, volné pobíhání psů, neoprávněné zábory veřejného prostranství a znečišťování veřejných prostor. Působit by měli preventivně před budovami škol i proti šikaně. Do budoucna uvažuje Stříbro i o zavedení kamerového systému.
27.10.2010 - 13:29:23
TiTo - Můj zdroj mě informoval že předevčírem u MěÚ byla tvořená fronta ve většině romů , dosti velká tlačenice až ven.Jenže na dohlížení a uklidnění této situace musela přijet státní policie , přitom mě to zaráží protože hned vedle ve stejné budově sídlí městská policie.Opravdu je tu městská policie pro bezpečnost a nebo jen kvůli tomu parkování a o zbytek ať se stará státní policie ???
27.10.2010 - 13:13:28
TiTo - No jestli to chce město tak to by mě zajímalo jestli se ty peníze na platy MP z těch pokut vrátí + něco přinesou do té pokladničky.
27.10.2010 - 13:04:59
cuk - Za to ale nemůže sama MP. Pokud třeba dostala příkazy z města, aby obohatila městskou pokladničku? Co my víme? Požádal jsem autora této ankety o vyjádření, tak uvidíme... Chtěl bych Vás poprosit o slušnou a věcnou diskusi, místo urážení MP.
27.10.2010 - 11:20:20
TiTo - To bude tím že ožrala je švorc , což lidi kteří chodí do banky tak samozřejmě většinou vybírat peníze.A tyto lidé jsou zaručeny lov nebo-li zisk.
27.10.2010 - 11:15:34
TiTo - S tou bankou je už určitě každému jasné o jakou banku jde.
27.10.2010 - 11:14:01
TiTo - A ještě se vrátím k dygis: Lidé nadávají na strážníky MP , no asi k tomu mají důvod.Jo jsou např. také u pošty,kina a supermárketů ale také tam nedělají nic jiného než pokutují za parkování.To je hned vidět jak v tomto městě budují bezpečnost, to potom ti lidé na ně nadávají ale po právu.
27.10.2010 - 11:11:24
občan - Mám od důvěryhodného zdroje potvrzeno, že městský strážník čeká většinu dne za rohem u jedné nejmenované banky, jakmile někdo zaparkuje u domu dětí, či vzadu u kláštera, strážník vyběhne a z čerstva vybrané peníze inkasuje. Stěžují si na to klienti banky i ostatní lidé, kteří pak projíždějí kolem poledníku a je to tam jako u squattu, ožralové a nemakačenka se tam válejí s krabicí vína a obtěžují slušné lidi..Myslím, že zastávám většinový názor, když prohlásím, že takováto práce MP zdá se mi poněkud nešťastná...
27.10.2010 - 10:53:51
TiTo - No na obhajobu MP bych viděl jeden fakt a to že jich je málo , to možná bude ten problém ale neobhajuje to že budou sedět na služebně nebo operovat pouze u bankomatu.
27.10.2010 - 10:47:43
TiTo - Mě to příjde že MP je tu jenom kvůli parkování a zbytek ať dělá státní.Tak to asi vidí MP.
27.10.2010 - 10:42:01
TiTo - Nebo já jsem se zmýlil ??? Jo už jsem to pochopil , MP nás celou dobu přesvědčuje o tom že svou práci dělají správně , tím že nás budou otravovat u bankomatu.To mě opravdu přesvědčuje
27.10.2010 - 10:40:39
občan - Myslím, že by více pomohl lepší výběr strážníků, měli by mít alespoň nějakou inteligenci, fyzickou průpravu a pod, aby se nebáli chodit k opravdu problémovým místům, a pod. Vybírat pokuty a honit si ego na slušných lidech umí každý. Zatočit s vandalama, feťákama a ožralama, kteří obtěžují normální lidi už je problém. Pokud to bude takhle, respekt a úctu nikdy nezískají..i kdyby tady psali a obhajovali se celý den.
27.10.2010 - 10:36:25
TiTo - Jo vidíte je jezdit jenže teď jde o to jestli rozeznáte městskou policii od státní policie.To by se to potom vysvětlilo , protože státní jsem taky viděl několikrát projíždět.
27.10.2010 - 10:32:59
TiTo - Ať nás přesvědčí že to není tak , že se mýlíme nebo jsme na omylu.
27.10.2010 - 10:31:05
TiTo - No zase já bych tu názor MP uvítal ať nás ponaučí , a vysvětlí že oni pochybujem špatně.
27.10.2010 - 10:29:23
TiTo - Copak pošta,poliklinika,školy,autobusák,supermárkety atd. tam není vysoká aktivita lidí ??? Asi ne když se tam nepohybuje MP.
27.10.2010 - 10:26:18
občan - Moc bych nedal za to, že uživatel "dygis" je jeden z nudících se městských strážníků..inteligence by tomu odpovídala a fakt, že se jich zastává zuby nehty tomu taky nasvědčuje..no, alespoň vidíme, co mají celý den na práci.:)
27.10.2010 - 10:24:05
TiTo - Jo kamery by byly dobrý a autobusák a školy tam snad aktivita lidí není ??? Já jsem je například u autobusáku nikdy neviděl ani přes den a večer na autobusáku není ani noha to bych pochopil.A copak hlídání parkování je snad o bezpečnosti ??? Za tu dlouhou dobu co ten bankomat tam je tak se tam nic nebezpečného neděje a to i když MP nějaký čas nebyla , nic zvláštního.Já si nemyslím že by to nebylo aktivitou lidí u bankomatu ale že MP to k tomu bankomatu má kousek.Vždyť lidi jsou taky jinde než tam ale to už tam zase není MP.Podle tebe poctivě objíždí , jsou vidět a dělají práci správně , jenže to říkáš ty a možná ještě někdo ale co ostatní , no většina je jiného názoru.Už jenom ty průběžný výsledky mluví samy za sebe.A pokud jsi většina lidí myslí že MP nedělá dostatečně dobře nebo se necítí spokojeni s bezpečností tak je pořád co zlepšovat na MP.
27.10.2010 - 09:53:20
excalibur - PRAVDA JE,ŽE SI TADY MŮŽEME VYŘÍKAT NÁZOR..ALE TADY SE MA ŘEŠIT BEZPEČNOST V NAŠEM MĚSTĚ,BEZPEČNOST NÁS VŠECH A NAŠICH DĚTÍ.S KAMERAMY SOUHLASÍM,ALE S MOŽNOSTÍ VYUŽÍT ZÁZNAM,URČITĚ BY SE TÍM VYŘEŠILO SPOUSTY PŘÍPADŮ.CO SE TÝČE MP..NEMYSLÍM,ŽE KOUKAJÍ JEN S OKNA A ČEKAJÍ NA VHODNOU PŘÍLEŽITOST.PRAVDA JE TA,ŽE JSOU ČASTO VIDĚT U POKUT ZA ŠPATNÉ PARKOVÁNÍ,ZA PARKOVÁNÍ U BANKOMATU ATD.ALE POZOR..TO JSOU MÍSTA S NEJVYŠŠÍ AKTIVITOU LIDÍ..PROTO JSOU TAM VIDĚT.ALE NEJSOU JEN TAM.V AUTĚ OPRAVDU OBJÍŽDÍ MĚSTO,ULICE ATD.ALE V NOČNÍCH HODINÁCH NÁS NENÍ TOLIKA VENKU,ABY JSME JE VIDĚLI VŠICHNI.MYSLÍM,ŽE MP JE DOBRÁ,JEN JIM TROCHU POVOLIT PRAVOMOCE.KAMEROVÝ SYSTÉM SE ZÁZNAMEM K POZDĚJŠÍMU POUŽITÍ-URČITĚ ANO.MP -TAKY ANO.VÝSLEDEK POZNÁME.
27.10.2010 - 08:34:23
PU12 - Pro "Dygis": Mám pocit, že jste příslušník MP. Vaše vystupování zde tomu plně odpovídá. Já jsem je například večer nikdy projíždět město neviděl. A když nám vykradli auto přímo před domem, tak po zavolání mi sdělil soudruh příslušník, že je tam sám. Jak už jsem zde uvedl. Zrušit MP, schopné lidi převést ke státní policii a vyžadovat, aby státní policie pomáhala a chránila. A ještě ke kamerám. Bez dispečinku a následně zasahujících policistů je to pouze o tom, že v případě natočení trestného činu či přestupku, bude toto možno využít jako důkaz.
27.10.2010 - 06:40:14
ila - K Tito a dygis - Vy dva to tady asi nevyřešíte. Oba máte svou pravdu. Ale věřte, že i MP nevybírají pouze pokuty za parkování, jen to je více vidět. Pořádek ve městě hlídají, ale je jich málo na tolik nepořádných a pravidla porušujících lidí. Ani nemají takové pravomoce, jak by bylo třeba. Pokud se tuto v naší společnosti nevyřeší, budeme stále jen nadávat a kritizovat. Kamerový systém by asi pomohl v městských zahradách, tam nelze hlídat celý den. Pokud vím, na jednání Zastupitelstva předkládal kontrolní výbor návrh na přehodnocení priorit práce MP- aby se více zaměřila na problémová místa ve městě. Kdyby každý člověk začal u sebe, byl ohleduplný k jiným a nebyl lhostejný k nepravostem, pak bychom nepotřebovali ani policii ani kamerový systém, ale bohužel ........... Někteří mají špatné zkušenosti s lidmi, ale i s policií. Vše je o lidech.
26.10.2010 - 23:48:53
TiTo - A také by se měly kamery umístit tak aby pokud možno nebyli dobře vidět , když je každý uvidí tak se potom budou nekalé věci odehrávat na jiných místech za nepřítomnosti kamer.
26.10.2010 - 23:44:24
TiTo - Tady jde o to aby se město zamyslelo nad tím než nainstaluje kamery jestli bude možná plná jejich využitelnost aby je městská policie dokázala plně a správně využit.Prostě aby tu nebyli jen pro okrasu.
26.10.2010 - 23:37:25
TiTo - No v tom máš zase pravdu
26.10.2010 - 23:34:37
dygis - jen nedokážu pochopit mentalitu některých lidí tady... připadá mi to hodně jednoduchý
26.10.2010 - 23:32:49
TiTo - A tebe se to dost dotklo.
26.10.2010 - 23:30:31
dygis - nějaký příspěvky tady hraničí s uřážkou veřejného činitele.
26.10.2010 - 23:25:48
TiTo - A že v našem městě jsou lidé kteří se neumí chovat za to nikdo nemůžeme , a všichni policisté být nemůžeme nebo nechceme ale ty co jsou , tak se taky k nim můžeme vyjádřit co by se dalo zlepšit jsou to zaměstnanci města a jsou tu pro bezpečnost lidí.
26.10.2010 - 23:19:23
TiTo - Ani ty s tím nedokážeš nic udělat pokud nejsi člověk v tomto oboru vlivný ale máš právo se vyjádřit.
26.10.2010 - 23:17:49
dygis - co na to říct...
26.10.2010 - 23:17:34
TiTo - Když nedokážu udělat tak se snad mohu vyjádřit jako každý obyvatel tohoto města co by šlo zlepšit
26.10.2010 - 23:15:57
TiTo - Tak já zase nejsem ten typ člověka když vidí policistu aby ho měl za černou svini atd. já se je snažím respektovat je to veřejný činitel a jejich práce není jednoduchá.
26.10.2010 - 23:13:45
dygis - si jeden z těch kterej by sám měl mlčet, když ani ty s tim nedokážeš nic udělat...
26.10.2010 - 23:12:10
TiTo - Nejsou to žádný security ale policisté a jednou jsou to policisté tak taky profesionálové no jenže s tím musí počítat.A pokud to nezvládaj tak nedokážou být profesionálové , tak at tu práci nedělaj.A jestli nejsou v tomto městě žádný lidé který na tuto práci nemají tak to potom radši žádnou než takovou městskou policii.
26.10.2010 - 23:11:09
dygis - kdyby měli podporu od lidí, tak by se ta práce taky zvládala líp ... ale to se lidi rači koukaj přes prsty a nadávaj i když s nimy sami třeba nepřišli do styku, Prostě jen tak, preventivně. Blbost
26.10.2010 - 23:05:56
TiTo - Jenže jak jsem říkal policie není pro každého , to že jim někdo nadává je samozřejmě blby to by se také nemělo stávat je to veřejný činitel ale jsou to profesionálové a tohle oni musí zvládat.
26.10.2010 - 23:01:49
TiTo - Ještě se vrátím k tomu jak si napsal že s nimi nemáš problém a že je vidíš projíždět.Ale jak je tady vidět takto na bezpečnosti nic nepřidá.Tak se taky podívej že většina hlasujících si nemyslí že hlídání jak kdo parkuje a nebo jen projíždění městské policie vytváří nějakou bezpečnost v tomto městě.
26.10.2010 - 22:58:07
dygis - jak by se tobě lepšila morálka, kdybys vylez na ulici a z každý strany bys hled slyšel jakej si debil. Asi nic moc, že? To by se mělo zlepšit zas u lidí ve městě
26.10.2010 - 22:56:35
dygis - já remcam jen na takový jako seš ty. Jenom fňukat a stěžovat si, ale sám něco udělat, to už je problém .... Dal bych na to, že kamery ve městě nic nezmění. Možná to působí v lidech větší klid, ale je člověk kterej nechce dodržovat nějaký pravidla společnosti, je stejně dodržovat nebude.
26.10.2010 - 22:54:15
TiTo - Já chci jen říct že to je vyhazování peněz do městské policie pokud se nezlepší jejich morálka , to je lepší investovat peníze do něčeho jiného.
26.10.2010 - 22:49:19
TiTo - Tato anketa je zveřejněná MěU tak tady píšu co by snad bylo lepší udělat , to je podle tebe nic nedělat dát najevo městu co zlepšit ještě před tím než vybudují kamery ???
26.10.2010 - 22:45:14
TiTo - Remcat a ty něco děláš taky remcáš a jak je vidět to co se děje v tomto městě je ti úplně u prdele .
26.10.2010 - 22:43:27
TiTo - Já nepsal že nemám žaludek na bezpečnost města , ale policajta
26.10.2010 - 22:42:12
dygis - typická česká vlastnost, remcat a sám nejrači nic nedělat
26.10.2010 - 22:41:06
dygis - přihlaš se k nim ty a vyřeš vandalismus ve stříbře. To rači řekneš že na "to" nemáš žaludek. No tak to ti vandalismus tady moc nevadí.
26.10.2010 - 22:40:41
TiTo - jednou policajt tak nějaká zodpovědnost
26.10.2010 - 22:38:59
TiTo - No víš to vůbec není jedno jestli městsky nebo státní , to je taky např. o zodpovědnosti
26.10.2010 - 22:36:58
TiTo - Vandalismus ti snad nevadí ??? Mě jo a byl bych radši kdyby místo parkováni které v tomto městě není takový problém radši zaměřili na vandalismus.
26.10.2010 - 22:33:14
dygis - žaludek na co? ... dyť ti podle tvejch komentářů de o zlepšení bezpečnosti ve stříbře. Tak na to nemáš žaludek?
26.10.2010 - 22:31:56
TiTo - Mimochodem práce policisty není jen tak pro každého
26.10.2010 - 22:30:50
TiTo - Co je na tom že na to nemám žaludek ???
26.10.2010 - 22:29:40
TiTo - Ty peníze co jdou do městskáčů by i škola využila líp.
26.10.2010 - 22:29:27
dygis - hele jak sem řikal, takový kecy se tu objevujou už delší dobu at šlo o jakejkoliv článek, proto sem se do týhle diskuze taky položil .... a ty nemáš na to jít k policii a máš na ně takovýhle kecy? tak to je víc než ubohý.... jinak když mluvíš o kamerách, ty sou taky k hovnu.
26.10.2010 - 22:27:16
TiTo - U policie by se na známosti hrát nemělo
26.10.2010 - 22:26:38
TiTo - Já mám mezi státníma taky známé a co ???
26.10.2010 - 22:25:43
TiTo - Pokud jim nelezu do prdele nebo se s nimi bratříčkuju.
26.10.2010 - 22:23:33
TiTo - A to že nespokojení lidi s městskou policii volně na internetu diskutují , to je pomlouvání ??? Tady je Anketa o kamerovém systému a my chceme jen říct že než město se dá do instalace kamer jaké by mělo vypilovat nedostatky.Na co kamery když městská policie je k ničemu.A odpovím na tvou otázku proč já nejdu k městské policii.Jednoduše na to nemám ale když na něco nemám nebo jsem línej a posranej strachy tak tam nelezu to je logika.
26.10.2010 - 22:19:49
dygis - tak asi něco neděláš správně, ale to tě měli naučit doma ... mě nikdy nikdo, at ze státní nebo z městský a at ve stříbře nebo jinde nebuzeroval ...
26.10.2010 - 22:18:35
dygis - mam takovej pocit, že město o moc nepřichází, ale to už si zjisti sám ;)
26.10.2010 - 22:14:35
TiTo - Psal jsem že snad někoho šmíruji , to že mě městská policie buzeruje je snad ode mě šmírování.
26.10.2010 - 22:11:39
TiTo - Tobě snad vynechává mozek a nebo když mě chceš poučovat tak si potom přečti co tu píši.
26.10.2010 - 22:08:54
TiTo - Jenže spočítej si jak by město tyto peníze mohlo využít ve prospěch jiných věcí.
26.10.2010 - 22:06:09
dygis - já na vočumování a pomlouvání lidí obvykle nemam čas (jako vy), to jen ted sem si ho udělal, protože tohle už tu píšete delší dobu a je to dost ohraný a trapný
26.10.2010 - 22:05:43
TiTo - Já jsem snad psal že jsem dostal pokutu ???
26.10.2010 - 22:04:46
dygis - ty seš fakt vycpanej kretén ... proč nejdeš k těm fízlum ty, abys ukázal jakej seš ty hrdina? ... fakt se moc staráš lidi do kterejch tobě je hovno. Platíš je snad ze svý kapsy?
26.10.2010 - 22:04:43
TiTo - Pokud nejsi soukromník , tak to potom bych chtěl vidět tvého zaměstnavatele jak ty čumíš z okna v pracovní době.
26.10.2010 - 22:03:15
dygis - to sou jenom debilní keci lidí, který si myslej že ty pravidla nemusej dodržovat a pak se děsně diví, že dostanou pokutu a pak sou ještě k tomu nasraný a píšou debilní komentáře na net.
26.10.2010 - 22:02:50
TiTo - Večer jezdí radši v autě a zamčeným.Co to je když to jen projedou.Žádně ježdění co takhle taky chodit ???
26.10.2010 - 22:01:22
dygis - navíc co ti je do toho, kde kdo čumí z vokna? Ubírá to vejplatu tobě?
26.10.2010 - 21:59:58
TiTo - A jestli že pro tuhle práci nenajdou lepší lidi , tak to potom radši žádnou Městskou policii.Takovou buzeraci tu nikdo nechce aby vás někdo buzeroval za to že si u bankomatu zastavíte na chvilku aby jste si vybrali peníze , a zatím někde dál se určitě dějí horší skutky u kterých by měla být městská policie.Ale proč by tam byla že .
26.10.2010 - 21:58:02
dygis - já je v například o víkendu pozdě večer vídam jezdit po celym městě, tak nevim co to tady kecáš za hovadiny ... a když si tak všímáš lidí kolem sebe, tak proč toho policajta nejdeš dělat ty? Takový sou nejlepší, keců tři prdele ale pak sám něco udělat, to ne ...
26.10.2010 - 21:48:53
TiTo - Tohle není žádná MěP , to že sedí v kanceláři a koukají z okna jestli jen někdo neparkuje jak by zrovna neměl.Stříbro zase není na tom tak s dopravou špatně.Je to městská policie tak snad by taky mohli zvednout prdel a zajímat se také o jiné věci v popisu práce.Ne to oni ne , max. se projdou po náměstí to je vše ale co dál sídliště , autobusák a tak dále.A co teprve večer to jako by městská policie neexistovala , jestli se bojí a nemají tu odvahu tak ať tu práci nedělají.Vážně to pak nemá smysl platit lenochy a zbabělce tohle město nemá na to aby platilo takové lidi
26.10.2010 - 21:33:13
TiTo - Kde si přišel na to že policii o čumujem v pracovní době , ne takový šmíraci nejsme že čumíme v pracovní době na .... .Já si třeba myslím že na to aby seděli v kanclu a čuměli zvokná , tak to tu rovnou ve prospěch města a obyvatel nemusí vůbec být.
26.10.2010 - 21:18:24
dygis - mě je jedno co dělaj ... taky ti někdo kecá do práce? jesti nějakou vubec máš, když máš tolik času sledovat městskou policii ...
26.10.2010 - 21:14:27
Občan ag - to dygis- zatím jsi tady za i....a sám, přečti si zákon o městské policii a zjistíš proč. Za jakých podmínek je zřizována městská policie. A pak si srovnej co tady dělají.
26.10.2010 - 20:40:02
dygis - měli byste si vy idioti přestat brát do huby stříbrský policajty... když něco potřebujete vy, tak voláte hned co? a že parkujete kde nemáte a pak se divíte že dostanete pokutu? vaše debilita ...
26.10.2010 - 11:33:48
občan - Místo kamer bych pořádně zapřáhl městskou policii, pochůzky k problémovým místům budou jistě účinnější, než kamery. Na to, aby seděli v teplíčku v kanclu, nebo zkasovávali dělníky, kteří si jdou k bankomatu pro výplatu jsou zadarmo drazí.
25.10.2010 - 19:48:03
cuk - kamera kino - MKS. kamera poliklinika agnet.cz. kamera náměstí svobody - Softag. náměstí - MěÚ Stříbro. O zbytku nevím. Tipuji, že žádná z těchto kamer nemá záznam, protože se jedná o webové kamery.
25.10.2010 - 19:27:11
pak - Kamery bez stálého sledování namají cenu, bez okamžitého zásahu se bezpečnost nezvýší! A kdo je bude sledovat? Další MP? Nebo státní? Mimo jiné - kamer je ve městě poměrně dost a nikdo neví kdo je provozuje a v jakém režimu (záznam, online). Například kamera na poliklinice, na konci Benešovy ul., městské zahrady ...
25.10.2010 - 08:53:44
gandalf - Souhlasím s Vámi MP ve Stříbře řeší jen parkování podle mého by parkování mělo řešit město protože každý víme jak to s parkováním v našem městě vypadá.A mám takový pocit že město nebude jediný místo, u vlakového nádraží mám takový pocit že nebude parkovací místo žádný jen točna pro autobus a zeleň ale možná se mýlím, MP už tam také jezdí "řádit"¨takže uvidíme jestli u nádraží nějaké to místo na zaparkování bude.A že si na nepřizpůsobivé občany strážník netroufne :) tak ať vrátí odznak zbraň a jde hlídat někam na vrátnici.Ten veřejný pořádek je jedna ze základních povinností MP ,např. náměstí zastávka MHD na lavičce sedí a popijí pivko lidé kteří ani na autobus nečekají a paní v letech obtěžkaná taškami stojí opodál a čeká na autobus,zahrady pod náměstím na noc se zamykají ale je tam v altánu rachot jak o silvestru, poledník a autobusové nádraží ani probírat nebudu tam by měla být Mp vidět.
23.10.2010 - 21:27:55
TiTo - Hezky si to vystihl občane,to mi dneska říkala máma že málem dostali pokutu že na chvíli zastavili u bankomatu.Městskáč z kanclu čuměl z okna a když je viděl tak hned vystartoval.Mělo by se přehodnotit jestli MěP dělá to co má.
23.10.2010 - 16:19:48
občan - Dal bych anketu, jestli zrušit městskou policii, nebo ne..a to by jste teprv koukali...na co je tahle směšná organizace? Vidíme je vřes den?, ne..vidíme je večer u problémových míst?..ne...ale běda, jak zastavíte na moment u bankomatu, to utíká přes celou ulici, div si nezlomí podpatek..zrušit, stejně to tito prscovníci jen tunelovali.
23.10.2010 - 01:34:08
PU12 - A je to tady. Na co je MP??????????????? Na to, aby stála peníze a byla na dvě věci. Na nic a na ..... . Kamery jsou dobrá věc, ale někdo u nich musí sedět / u monitorů/, vyhodnotit a zasáhnout. A jsme zase u neschopně MP. Jedině napojit na policii ČR a donutit, aby plnila to slavné heslo, co si namalovali na auta.
21.10.2010 - 22:18:44
acarmen - Tak já osobně jsem byla napadena cikánem u restaurace Beseda.Jsem pro kamery!!!Kdyby kamera byla na náměstí při potyčce,kdy občan jiného města napadl místního s tím že tasil svoji legální střelnou zbraň-střílel na náměstí po napadeném,tak by od soudu postižený občan našeho města neodešel s podmínkou jako střílející.Byl by totiž důkaz!!!Já se tady rozhodně necítím bezpečně!!!
21.10.2010 - 20:40:05
vsucha - To řeší centrum města, ale na předměstích se začalo v poslední době často krást. Majitel bazaru si mne ruce. Policie krčí rameny. To se kamerami asi nevyřeší. Minimálně rok jsem neviděl v naší ulice městskýho policajta, státní tam jezdí pouze vyšetřovat krádeže.
21.10.2010 - 15:58:10
mecenas - Pane obcane,nechci vyvolavat flame,ale proto to asi pan Lukes psal. Aby se vsichni zastupitele zamysleli,co nas pali, a kde a co by mely kamery sledovat. Doufam, ze, az se o tom bude rozhodovat, prosadi zajmy obcanu, tedy bezpecnost.
21.10.2010 - 15:50:11
občan - Tak hlavně, aby rozeznala SPZ..takže kamery tedy hlavně na buzerování řidičů, než na zlodějíčky a vandaly..to jsem si mohl myslet, jenže neplatíme si na to náhodou MP?..to už asi nevylezou z kanclu vůbec, nebo max. k bankomatu, kde je výdělek zaručen, ovšem k problémovým místům, kde se scházejí feťáci, etnikum a ožralové, tam nepáchnout, tam by mohli přijít k úrazu, že?..hrdinové, v čele s "velmi" inteligentní blondýnou, která nezná platné zákony ČR.
21.10.2010 - 09:44:15
cuk - Přesně tak. Já bych nejdřív začal něco dělat s tím "nebezpečím" než na něj koukat kamerou a stejně s ním nic nedělat... Samotné kamery nevyřeší nic pokud se nebude chtít a nebudou na to nástroje.
21.10.2010 - 09:38:12
tubarao - Nevidím důvod k manipulaci, kamerový systém určitě podporuji. Možná bych ještě přidal možnost hlasovat o tom, na co by se měl kamerový systém zaměřit. Na posledním ZM, pokud jsem dobře postřehl, bylo prezentováno více než 10 míst, kde by měly kamery být. U některých míst byl kladen důraz na to, aby kamera byla schopná rozeznat SPZ. V první fázi budou peníze asi na 4. Rozhodně bych nechtěl, aby se kamery zaměřily na špatně parkující nebo vjíždějící řidiče. Odpovědi občanů jasně ukazují, že problémem je bezpečnost. Všichni asi ví, kde problémy jsou...
21.10.2010 - 07:07:45
laco9717 - ...holt kvůli lumpíkům zřizujeme, resp. chceme zřídit, kamerový systém. A nebylo by účinnější pochůzkár ve svém rajonu, který dokonale zná, a lumpům to (pendrekem) natřít (bez ohledu na příslušnost k nějakému etniku, skupině, známosti tatínka, atd.) ve stylu - děláš bordel, tady ji máš... ale to by policie musela mít jiný kredit v celé společnosti
20.10.2010 - 22:20:36
cuk - Dal jsem si tu práci a nedá. A pokud by se to někomu podařilo, tak i přes to to poznáme a hlas neuznáme.
20.10.2010 - 21:51:22
TiTo - Jak je to s touhle anketou , ta se snad zmanipulovat nedá ???
20.10.2010 - 21:20:32
cuk - Pokud již nemůžete hlasovat kvůli sdílené IP adrese, můžete využít komentáře. Určitě si je přečtou lidé na patřičných místech. Zosinčuk



Pro reakci na článek musíte být přihlšen


Publikování nebo šíření článku a fotografií ze stribro.cz je bez souhlasu autora zakázáno.
Účetnictví a prodejna počítačů Stříbro | Tvorba www stránek Stříbro